Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Yorick
#209876
Hey Inneke,


Heb je ook al een Pb'tje gestuurd maar hier zet ik het graag ook neer! Je bent TOP, ik zal nooit vergeten wat je voor Oxo gedaan hebt, je hebt hem echt wel gered 1000 :-* daarvoor!!

Hij is gek op dat krachtvoer van Hill's, speciaal te koop bij de apotheek, blikvoer weliswaar een soort roomige paté, maar dat eet hij echt graag!!!

Wat een opluchting zeg!

Inneke en familie (ook de dochter die Oxo zo verwend), BEDANKT!
Door ine
#209888
Geen dank, ik ben hier zelf al zo blij mee, het is zo'n lieve schat! Als Beatel hem af en toe pest, of een ander doet wat onaardig, gaat hij héél hard zitten mauwen. Dat geluid!!!!! ;D
Hij spint heerlijk vriendelijk en is nooit ondeugend. Beatel heeft er een sport van gemaakt om iedereen te plagen en alees overal af te gooien!
Als we visite hebben, gaat B op de salontafel liggen op z'n rug en poten wijd uiteen! 8) Schandalig gewoon! ;D ;D ;D
We halen dat voer dadelijk even en vanavond mag hij dat Bij Marianne op de kamer lekker opeten, want daar slaapt hij ook! ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#209964
Hartstikke goed Ine :D Ik ga heel hard duimen dat het goed gaat zonder die prednison.
En dat je iets vindt wat hij heerlijk vindt
Door Truus
#209976
Dat is geweldig nieuws Ine :D. Laat het nu alsjeblieft zo blijven na al die zorgen he.
Prima verzorging heeft Oxo!
Door Ine
#310604
We zijn alweer 5mnd verder, maar wil jullie even laten zien, dat ook het gebit weer bijgekleurd is!
Onze Oxo doet het geweldig en vangt ook al muizen! ;D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sylvia
#310617
ine schreef: We zijn alweer 5mnd verder, maar wil jullie even laten zien, dat ook het gebit weer bijgekleurd is!
Onze Oxo doet het geweldig en vangt ook al muizen! ;D

Afbeelding
Geweldig Ine :D
Door zurca
#311150
Wat een geweldig nieuws :D :-*
Heel goed dat je toen toch op je gevoel bent afgegaan Ine :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door