Heeft iemand ervaring met het zeewier? Moet dat perse iets van ijslands zeewier zijn of kan ik ook nori vellen van de Sushi gebruiken? Dan rol ik er een zalmpje in

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Pammie schreef: schijnt bij te dragen aan het optimaliseren van de spijsvertering en een goede volle glans van de vacht.bij mensen misschien?
Valt dit ook onder het "kopje: groente/fruit" ? Dat krijgt de kat nl niet, ook geen andere voedingssupplementen. Gezien de bruistabletten ed. voor mensen ook weinig positief nut heeft,dat bij een kat dit nog extremer is als bij nond of mens, een kat zit uiteindelijk nog simpeler in elkaar
de helft is niet opneembaar en is dus alleen maar belasting voor je lichaam. Na de nodige discussies over groente/fruit voor hand/kat gelezen te hebben denk ik dat iets van dien aard misschien wel goed is om bij te voeren.
Heeft iemand ervaring met het zeewier? Moet dat perse iets van ijslands zeewier zijn of kan ik ook nori vellen van de Sushi gebruiken? Dan rol ik er een zalmpje inhoeveel jodium zit erin?