Kreeg van mij da een uitnodiging voor de jaarlijkse enting van mijn jongens.
Stond een reclame op van de nieuwe Program injectie tegen vlooien, werkt een half jaar.
Iemand ervaring mee?
Groetjes, Esther

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Esther2 schreef: Hoi,Nee,maar daarom ben ik jaren geleden ook gestop met Program tabletten die je "maar" 1 keer per maand hoefde te geven.
Kreeg van mij da een uitnodiging voor de jaarlijkse enting van mijn jongens.
Stond een reclame op van de nieuwe Program injectie tegen vlooien, werkt een half jaar.
Iemand ervaring mee?
Groetjes, Esther![]()
Esther2 schreef: Thanx! Ik vond het ook al bizar klinken....een half jaar....en ze hebben ze haast niet, dus dat snoepreisje kan mijn da vergeten!Wat enten betreft , dat moet je helemaal zelf beslissen, als je je goed inleest en eruithaalt waar jij je prettig bij voelt is het goed, als wij zeggen ik zou niet enten, en je doet het niet en voelt je continu ongerust lijkt me dat ook niet lekker.Ik denk dat je moet doen waar jij mee kan leven
Maarre, wel jaarlijks enting, toch?
sylvia schreef:Heb je een linkje over pro's en contra's voor me Syl?
Wat enten betreft , dat moet je helemaal zelf beslissen, als je je goed inleest en eruithaalt waar jij je prettig bij voelt is het goed, als wij zeggen ik zou niet enten, en je doet het niet en voelt je continu ongerust lijkt me dat ook niet lekker.Ik denk dat je moet doen waar jij mee kan leven
Esther2 schreef: Maarre, wel jaarlijks enting, toch?Kijk anders even hier voor 't wel of niet vaccineren..
202spots schreef:Katten lieve Dory...katten!
Kijk anders even hier voor 't wel of niet vaccineren..
ikzelf doe 't niet,behalve de verplichte rabies elke 3 jaar.
Je kan het beste met je DA overleggen wat voor JOU hond wel of niet nodig is in de omgeving waar je woont,en de activeteiten die je met je hond doet.
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=6095
Esther2 schreef: Heb je een linkje over pro's en contra's voor me Syl?Lees bij de vorige link de vertaling van Don Hamilton in Lizzy d'r berichtje![]()
Esther2 schreef: Sure darling and thanx!
Zal het morgen eens bekijken!
Jij nog eet smakelijk wellicht en een fijne avond!!![]()