Nee niet gelukt. Ik heb haar opgesloten in een kamer. Ben daar gaan strijken na een tijdje en waar piest Lotte? Op het laminaat tussen/op de schoenen

. Heb nog wel opgezogen voor een ph test, maar die is niet betrouwbaar. Zat wat haartjes in en korreltje zand en zo. PH kwam uit op 7 maar onbetrouwbaar getal dus. Maandag nieuwe poging en jammer maar helaas voor haar, ik sluit haar in de draadkooibench op met kattenbak. Ze wil liever niet op de bak met Katkor korrels en ik moet toch wel een urinemonster van haar hebben.
Gisteravond ging ik namelijk naar het washok. Lotte loopt mee en hups plast zo neer op een shirt. En dan gaan er bij mij bellen rinkelen want mijn vorige poes plaste af en toe ook naast de bak (zou ik patent op pieskatten hebben

) en die vond het washok ook al aantrekkelijk, pieste soms ook zo voor mijn neus neer maar die had een nierprobleem bleek later. Lijkt me Lotte nog wat te jong voor. Mja, dat dacht ik ook toen ze nog geen 9 maanden was en al gruis en ontsteking had

.
Dus, tot maandag is de leefruimte een stuk beperkter voor beide katten en dan weet ik maandag eind van de middag hopelijk wat meer.
En Sylvia als het nou enkel 's nachts was, oke dan verkast ze naar kleine plek, maar Lotte plaste dus ook nog OP mij! Ik keek gewoon tv begin van de avond, lag bovenop het dekbed maar had wat overbleef aan dekbed teruggeslagen over mijn benen en daar heeft zij op geplast. Terwijl er dus 10 meter verderop een kattenbak staat waar ze ook weleens gebruik van maakt. Een normale grote plas, nadien "begraven" oftewel dekbed krabben. Schiet mij maar lek waar dit gedrag in ene vandaan komt ??? Of het moet zijn dat de 1e plas die er al zat van Quinty is en dat zij eroverheen wou plassen met gedachte hee nieuwe plasdeponeerplaats of zo. Maar goed, dat verklaart niet waarom ze het in het washok weer deed. Katten