Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#482955
ja, hier verdwijnt het ook in de hondenbak, maar dat interesseert meneer sjonnie niet.
hij is nu bezig om de bodem uit de kattenbak te schrapen nadat ie eerst heel klaaglijk door het huis heeft lopen miauwen omdat ie niet naar buiten mocht ;D
(hij mag vanmiddag wel weer naar buiten, want dat wormenspul zal na 2 dagen zijn werk wel gedaan hebben toch? ik heb trouwens geen wormpje gezien)
Door Loeka
#483084
jeanne schreef: bij deze verklaar ik Sjonnie dus in de kattenpubertijd ;D
Ik heb er hier ook 1 van die leeftijd die flink aan het puberen is. Zijn broers waren iets eerder en nu hij. Hij lijkt ineens te beseffen dat hij een plaatsje in de groep moet veroveren en begint druk aan de (gecastreerde)poezen te snuffelen ;D Bij de broers is het vanzelf overgegaan, dus ik hoop bij hem ook snel want dat gemiauw 's nachts is ook niet alles!
#483111
De twee 'jongsten' (bijna 9) zijn ook van die ongelofelijke meuten met eten. Vandaag vreten ze het lamsvlees uit je handen met medeneming van vingers, morgen staan ze ernaar te kijken alsof je ze wilt vergiftigen. Jaren hebben ze kip gevreten, van de week keken ze ernaar van 'naaaah, laat maar'. Tot vreugde van de bejaardenclub, die vreten namelijk alles ;D ;D ;D
Het vreemde is dat de jeugd echt geen grammetje dunner wordt. Ik denk dat ze alternatieve leveanciers hebben >:(
#486194
nou ja, :o
na een dag weer niets gegeten te hebben
heb ik Sjonnie betrapt op het kaalplukken van de vergeten botten van de honden in de tuin ::) Die botten liggen er al een paar dagen, en blijkbaar vind meneer dat heerlijk want er zitten nog ieniemieniestukjes vlees aan.

maar goed, feit blijft dat ie toch erg weinig eet,
raar beest
#486195
jeanne schreef: nou ja, :o
na een dag weer niets gegeten te hebben
heb ik Sjonnie betrapt op het kaalplukken van de vergeten botten van de honden in de tuin ::) Die botten liggen er al een paar dagen, en blijkbaar vind meneer dat heerlijk want er zitten nog ieniemieniestukjes vlees aan.

maar goed, feit blijft dat ie toch erg weinig eet,
raar beest
uh, als ik het zo teruglees lijkt het net alsof ik het over botten van honden heb :-X
bedoel ik dus niet hè? ;D
#495486
Mijn " rooie dweil " is ook hevig aan het puberen, maar dat uit zich niet in slechte eetlust, integendeel, hij vreet zo'n beetje alles wat los en vast zit als hij de kans krijgt. Begint ook vrij mollig te worden moet ik toegeven :-[ Overigens komt hij niet echt los buiten, alleen in de kattenren, dus echt jagen kan hij ook niet. Nee, die rooie van mij is aan het proberen of hij de beide oude ex-katers "eronder" kan krijgen en dat zal vast wel gaan lukken, want vooral Mistral is eigenlijk al niet meer tegen hem opgewassen; Zip redt het nog wel, die is dan ook vrij vinnig. Mistral help ik af en toe door met de plumeau te zwaaien, daar heeft die rooie een heilig respect voor. (Heb hem er nog nooit iets mee gedaan). De honden krijgen af en toe ook een veeg uit de pan, maar die zijn mans zat. Voor ons is hij superlief, zal nooit krabben of bijten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door