Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Robian
#465601
ElinevKa schreef: ja, maar dat wilde hij (toen) niet. De andere dieren hebben dat opgegeten en ik heb het niet meer gekocht, maar zal dat ook eens proberen.
zelfde geldt voor hart; ik ben op zoek naar lamshart, maar dat is niet gemakkelijk.
Ik heb laatst nog lamshartjes gekocht bij de Macro.
Werd verkocht als diervoeding ;D
Door zurca
#465640
ElinevKa schreef:

ik ben hem gaan dwangvoeren met carnibest; dan krijgt hij toch wat gebalanceerd dingen binnen..

Het is echt ellendig om je kat zo te moeten voeren...Ik heb dat zo dus drie weken gedaan, de enige manier om eten erin te krijgen en de kat dus in leven te houden...Na verloop van tijd was ze aan het eten gewend en begon, zoals het bij een kat hoort met tegenzin, zelf te eten.

Die misselijkheid is dacht ik een verschijnsel dat bij nierfalen hoort, toch? Volgens mij is het een soort neerwaartse spiraal..Kat is misselijk eet niet, omdat de kat niet eet blijft hij beroerd....
Misschien kan je okugest geven tegen de misselijkheid?!

Ik duim mee hoor en hopelijk gaat hij zich snel beter voelen...Ik heb soms jakend met mn kat in de armen gezeten, zoveel frustratie omdat ze niet wou eten...Gelukkig begon ze na verloop van tijd op te knappen doordat ik haar voedsel dwong te eten. Doordat ze zich beter ging voelen ging ze ook weer zelf eten. Hopelijk gaat het bij jou kat ook snel zo :-*

Barfplaats wordt gesponsord door