Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#459323
Krijgt hij de "jas" omhoog vanaf de achterkant?
Anders zou je kunnen proberen om met een nieuwe, langere mauw er ook gaatjes voor de achterpoten in te knippen....Dan kan de jas niet meer omhoog maar kan hij nog wel gewoon naar de bak....

Ik hoop dat het nu snel gaat genezen en dat Pepper weer snel z'n "eigen ik" is :-* :-*

Noa vond het ook heerlijk als de jas een poosje uitging zodat ze uindelijk eens goed kon wassen...En ikke dan met argusogen erbij staan zodat ze niet aan de krammetjes zou komen ;D
Door Robian
#459454
zurca schreef: Krijgt hij de "jas" omhoog vanaf de achterkant?
Anders zou je kunnen proberen om met een nieuwe, langere mauw er ook gaatjes voor de achterpoten in te knippen....Dan kan de jas niet meer omhoog maar kan hij nog wel gewoon naar de bak....

Ik hoop dat het nu snel gaat genezen en dat Pepper weer snel z'n "eigen ik" is :-* :-*

Noa vond het ook heerlijk als de jas een poosje uitging zodat ze uindelijk eens goed kon wassen...En ikke dan met argusogen erbij staan zodat ze niet aan de krammetjes zou komen ;D
De jas kruipt inderdaad iets omhoog, maar niet zo hoog dat hij bij het opnieuw gehechte gedeelte kan komen.
Het deel waar hij bij kan komen is dicht dus daar mag hij van mij aan likken.

's avonds gaat hier de jas ook een tijdje uit. Dan mag hij zichzelf wassen bij mij op schoot.
Dan kijken we samen naar zijn nieuwe ritssluiting ;D
Nadat hij klaar is met wassen wil hij altijd er tussenuit piepen in de hoop dat hij zijn jas dan niet meer aanhoeft 8)
Door Robian
#465895
Ziet er tiptop uit. Afgelopen maandag mocht zijn jas uit.
Ik heb nog nooit een kat zo zien rollebollen, hij ging helemaal uit zijn dak.
Na die tweede operatie kon je hem gewoon zien opknappen. Wonderbaarlijk wat een herstel vermogen heeft zo'n dier.

Hij is gelukkig helemaal weer de oude en terroriseert hier weer de hele boel.

Hij heeft nu nog zo'n lekker kaal buikje, kun je heerlijk een kus op drukken ;D
Door zurca
#465925
Wat heerlijk om te lezen zeg....
Noa was ook zo blij dat dat onding eindelijk uit mocht blijven.
En dat kale buikje....Volgens mij duurt het echt giga lang voordat het haar weer aan groeit. Bij noa is het nu al zo'n tijd geleden maar het begint nu pas een beetje haar te worden ipv harde stoppels..En aan de ene kant zitten gewoon nog kale stukjes, daar zal de huidlaag wel beschadigt zijn...
Noa mag/moet vanavond weer bij tobias op de logeerkamer slapen..ook zij is weer begonnen met het treiteren van de oudste 2 katten. Om die wat rust te gunnen mag Noa weer bij Tobias slapen ;)
Door Mevroi Kruim
#466262
Ja, weer haar op de kale plekken duurt heel lang. Kruimel heeft op de plek waar haar poot zat een hele grote kale plek, en nu pas wordt dat weer een beetje donzig.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door