Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sam28
#3439602
pearlsofpassion schreef:Geen bloed getrokken?
Hopelijk snapt ze snel op. Door de metacam zal ze zich wel beter gaan voelen zolang dat werkt.
Ik duim dat het niets ernstig is en vanzelf weer overgaat.
Ze hebben 2 maanden terug bloed afgenomen en toen was alles goed. Nieren, ontstekingswaardes, schildklier, lever, glucose.
Vandaar nu niet. Maar als ze niet opknapt wordt dat natuurlijk weer gedaan alleen zag ze nu geen aanleiding.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3439605
Dat soort zacht nageltje klinkt erg vreemd :???: Zou dat mogelijk voor ontsteking en daardoor koorts kunnen zorgen? De koorts verklaard in ieder geval wel waarom ze nu zo lusteloos is. Hopelijk knapt ze nu dan snel weer helemaal op :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439606
dinky89 schreef:Zou dat mogelijk voor ontsteking en daardoor koorts kunnen zorgen?
Ja dat zou misschien kunnen, alleen hoort braken er dan niet bij.

Ik heb overigens gevraagd om een AB prik. Die wilde ze niet geven omdat het ook een virus kon zijn.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3439608
sam28 schreef: di 08 feb 2022, 16:07 Ze hebben 2 maanden terug bloed afgenomen en toen was alles goed. Nieren, ontstekingswaardes, schildklier, lever, glucose.
Vandaar nu niet. Maar als ze niet opknapt wordt dat natuurlijk weer gedaan alleen zag ze nu geen aanleiding.
Ow ja, 2 maand is echt niet lang geleden.
Hopelijk gaat het gewoon over.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439626
Ik heb net even een thermometer onder haar staart gehouden, 39.3. Dat is in ieder geval al beter dan de 40 graden van vanmiddag.
Ze heeft ook in kleine beetjes wat gegeten, bijna een hele maaltijd. :) En als ik haar kom aaien is ze ook weer aan het spinnen. Fijn dus.

Hopelijk heeft ze morgen weer zelfstandig eetlust en komt ze ook weer zelf voor een aai..
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3439627
Maar werkt metacam ook niet koortswerend?
In dat geval is 39,3 nog steeds erg veel..

Sorry, ik weet dat ik negatief overkom en ik wil je niet extra ongerust maken oid, maar ook dat je wel een juist beeld krijgt. :-\
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439633
Ja, metacam is koortsverlagend.
Ik ben net wakker, en zal haar zo nog tempen.
Siepie kijkt wat duffig maar als je haar aait gaat ze wel spinnen.
Als ze weer boven de 39 is zal ik overleggen met de da.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439640
Ik hoop het ook. De DA had blijkbaar gister met iemand met corona in de auto gezeten dus die was ff een test af aan het nemen bij zichzelf.
Ik heb het verhaal vertelt en ik word terug gebeld.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door