Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sam28
#3439656
Siepie heeft vocht gekregen want ze was aan het uitdrogen. Ook heeft ze weer die injecties gehad en pilletjes tegen koorts en misselijk.
Als ze achteruit gaat moet ze direct terug. Maar ik hoop dat ze vandaag gaat opknappen. Ze is al wel iets beter dan gisteren gelukkig. De da maakte zich niet echt zorgen en ik al minder dan gister.

Ontsteking vond zij niet en schoof het af op een virusje. Haar temp bij de da was 39.7.

Nu net thuis en zit midden in de kamer zichzelf te wassen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3439659
Fijn dat ze niet gelijk weer is weg gekropen maar nu lekker in de kamer zit te wassen :)
Hier wordt ook door geduimd dat ze snel weer zichzelf is
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439691
Ze had vanochtend 40.5. Bij 41 wordt het gevaarlijk werd me vertelt.
Ze heeft niets meer gegeten vanaf gister 16u en pas vanochtend een grote plas gedaan. Ik heb haar net haar pillen gegeven en heb overleg gehad met de DA. Ze moest om 15u langskomen als de koorts niet is gezakt over een uur.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439694
Het was net 39.8. Eten is bah hoewel ze wel even interesse toonde.
Ik ga maar eens een uurtje rennen en dan nog een keer kijken naar de temp en eetlust. Misschien straks toch maar wel naar de da, tenzij het natuurlijk over een dik uurt echt verbetert. Ik wil ook niet met een zieke kat het weekend in.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439705
Ik heb ff een uurtje gerend, toen haar getempt. Ik kon de afspraak voor 14u nog afzeggen.

38.0!!! :biggrin2:

Eten is nog bah. Maar ze zit in een mandje voor het raam zichzelf te wassen.
Hopelijk blijft het zo! Anders morgen terug.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door