pearlsofpassion schreef:Ureum is nierwaarde die onder invloed staat van wat hij net gegeten had en hoe lang dat geleden was. Was hij nuchter en weet je nog wat hij voorheen gegeten had?
Is zijn creatinine niet verhoogd dan?
Fructosamine is een suikerwaarde die over lange termijn kijkt en dus goed is om diabetes op te sporen. Te laag heeft misschien te maken met dat hij wat te weinig at. Maar zeker weet ik dat niet.
Hemoglobine is gelinkt met de rode bloedcellen. Ik kan me voorstellen dat het gelinkt is met zijn ouderdom maar je zou het eens precies moeten vragen aan je DA.
Als de verdere hemato-waarden wel goed zijn, denk ik niet dat dat iets ernstig is...
creatinine 123 die moet onder de 168 zijn staat er.
hematocriet 32,6 die hoort tussen 28 en 52
en zijn T4 totaal is 57,9 en die mag tussen de 10 en 60 zitten.
Ik zal die fructosamine en hemoglobine nog even navragen als ik zijn medicijnen ga ophalen. Die moesten ze bestellen, zou eigenlijk verwachten dat ze dat wel standaard in huis hebben?
hij was niet nuchter, had een paar hapjes brokken gegeten. Dat zal nooit veel geweest zijn en aangezien het action brokjes waren zal de voedingswaarde ook niet zo hoog zijn geweest. ( ja slecht, weet ik, maar ja aangezien hij toch iets moet eten....) Sanimed renal bevalt hem wel, hij ligt nu lekker te tukken samen met zijn vriendinnetje die hem heel zorgzaam ligt te wassen