Ik hoop dat het alleen maar haar tanden zijn oid.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Martine-Tom schreef:Diabetes en nieren is het eerste wat te binnen schiet...+1
Sterkte vanmiddag!
Anne in Duitsland schreef:Dank allemaal!Ik heb niks toe te voegen, alles is al gezegd door mijn voorgangers. Ik wil je alleen succes en sterkte wensen en ga duimen dat het toch nog meevalt!Ik ga haar zo meteen in een mandje stoppen en dan gaan we op weg. Ik meld me weer als ik meer weet!
Mowgli schreef:Voor diabetes geld geen koolhydraten en suiker...dus dat is met barf sowieso al goedInderdaad haar nieren. Ik heb geen verstand van diabetes, dus daar kan ik niets over zeggen. Het klinkt alsof ze al enorm misselijk is. In ieder geval is het van belang dat er een bloedbeeld wordt gemaakt.
Het kan zijn dat de dierenarts je een dieetbrok wil verkopen. Maar Moeke eet barf, er is een nierendieet voor barfers en volgens mij ook voor katten met diabetes.
In het geval van nierfalen kun je nog overleggen hoe ver gevorderd het CNI is. Wij konden Pugsley destijds nog om de twee dagen 'spoelen' met een onderhuids infuus waaraan een homeopathisch middel werd toegevoegd. Fortekor was voor Pugsley toen nog niet nodig, volgend de da wordt Fortekor als laatste 'redmiddel' ingezet als er geen andere opties meer zijn. Je zou nog kunnen overleggen Ipakitine aan het voer toe te voegen. Dit is een natuurlijk middel wat de fosfaten in de voeding bindt.
Heel veel sterkte vanmiddag *kus*
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
hamada schreef:Hopelijk knapt ze toch nog een beetje op.Dat klopt als een bus. Pugsley gaf uiteindelijk ook heel duidelijk aan dat hij niet meer wilde. Het lukte niet meer om hem een onderhuids infuus te geven. Eten en drinken deed hij nauwelijks nog, hij nam ook niets meer uit mijn hand, wat hij voorheen nog wel deed. Toen hebben we meteen de Berlijnse dierenambulance gebeld en een da naar huis besteld om hem uit zijn lijden te laten verlossen.
Katten geven echt wel aan wanneer het genoeg is geweest , en soms is het moment er nog niet