Vorig weekend heeft ze een aantal keer doorzichtig vocht met wit schuim over gegeven. Voor de rest was ze gewoon levendig en at en dronk goed. Woensdag begon ze slechter te eten maar dronk nog goed en at nog wel dus ik wilde het nog even aankijken. Voor de rest was ze nog vrolijk en levendig zat. Vrijdag ochtend ben ik toch naar de da geweest want het werd niet beter,at bijna niks meer en ze werd wat suffer en toch best wel afgevallen.
De da vermoedde en buikgriepje (er waren meerdere katten in de buurt die daar last van hadden volgens de da)dus heeft ze een injectie gehad en hebben we een lustopwekkend middel en medicijnen tegen misselijkheid mee naar huis gekregen. Als het na het weekend niet beter ging moesten we toch terugkomen voor een bloedonderzoek. Helaas ging het niet beter en wilde ze zondag helemaal niet meer eten, werd nog slomer een ik had het idee dat haar coördinatie niet helemaal meer je van het was.
Gisteren ochtend dus weer naar de da en bloed afgenomen. Vanavond ben ik gebeld met de uitslagen. Het komt er op neer dat haar bloedwaarden erg slecht zijn en dat haar nieren nog maar voor minder dan 25%werken en dat ze bloedarmoede heeft en aangezien ze niets uit zichzelf eet is de prognose slecht. Hij adviseerde zelf om haar te laten inslapen. Eventueel zouden we er nog voor kunnen kiezen om haar voor 3 dagen om te laten nemen en dat ze dan aan het infuus gaat maar hij zei dat ze dan een opleving zouden kunnen krijgen maar dat ze vaak daarna weer terug bij af zijn als ze nu al zo slecht zijn.Dus dat kans erg klein is dat dat gaat helpen.
Nu zit ik erg te twijfelen wat te doen, als ze aan het infuus moet komt daar ook weer veel stress bij kijken en daar knapt ze ook niet op. Aan de andere kant zie ik haar heel hard achteruit gaan en wil ik haar niet laten lijden.

Heeft hier iemand ervaring met een soortgelijke situatie? Wat hebben jullie toen besloten?
Sorry voor het lange warrige verhaal.