Hij is de grootste pech vogel geloof ik.
In jan constateerde ik een klein bultje boven zijn linker oog ter grote van een kleine teek, weg laten halen en dacht mooi dat is eruit, nog geen 2 maanden later terug dubbel zo groot, toen naar Sneek geweest Dr Groenestein heeft het weg gehaald oog besparend en opgestuurd naar Duitsland en ja hoor foute boel , agressieve kanker was krap aan weg gehaald vanwege ze oog maar kans van 70% op retour en 17% op uitzaaien en dan met name de longen.
Nou week of 3 kap om pijn stilling AB en hij was weer redelijk nieuw beetje minder mooi maar jammer dan.
Weer 2 maanden later weer bult nog groter weer naar Paul Groenestein , laaste poging oog eruit zeer ruim weg gehaald kon niet meer, en nu weer ongeveer 2 maanden later weer terug zelfde plek maar heb overlegt met Paul kan niks meer doen ja lymphen klieren weg halen nou dat is ook uitstel plus ik wil hem het niet meer aan doen, in nog geen jaar tijd zoveel doorstaan hij heb gevochten voor ze leven en dan nu einde verhaal

Hij krijgt nu als ondersteuning 1 x daags pilletje dat is pijn stilling en zwelling verminder raar
Zou evt kurkuma nog wat kunnen betekenen? Of iets anders ?
Ben er kapot van mijn grote lieve sterke kanjer pas 6 jaar en dan dit