Da is duidelijk meer stress (krijg haar niet eens in mijn eentje in reismand) en het opvangen is deze keer redelijk vlot gelukt :-) ben nog in afwachting van de uitslag ;-)
Edit: veel spoedgevallen bij da dus tot op heden nog geen uitslag (vorige keer had ik uitslag binnen uur). Belde om 19:00 maar eens naar praktijk (open tot 19:30) maar assistente kon uitslag niet inzien en da was alweer/nog steeds bezig met spoedgevallen want was net weer eentje binnen gekomen. Heb aangegeven dat de uitslag ook wel gemaild mag worden. Nog maar weer geduld hebben dus voor ik de aanpak kan bepalen.
Edit2: net rond half 9 eindelijk gebeld. Het is niet goed maar ook niet compleet mis. Eiwit en bloed was licht verhoogd/aanwezig en dat was 23 april j.l. absoluut niet zo (was zelfde da). Het was eigenlijk net teveel om niets te doen maar te weinig om in paniek te raken. Waren paar kristallen te zien maar dat kon ook komen omdat het meer dan uur nadat we het hadden gebracht is ingezet

hoef dus niet aan dieetvoer maar wel maandag ontstekingsremmer (novacam) halen en dit weekend veel vocht bij natvoer.
Aan de ene kant beetje dubbel gevoel over de novacam omdat het familie is van metacam waar bij katten nogal eens nierproblemen ontstaan (durf het op ander kattenforum niet eens te noemen omdat ik de reacties al kan voorspellen....). Aan de andere kant weet ik van jaren terug dat dinky de novacam gewoon makkelijk van spuitje af likt dus geen stress bij toediening.