Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Truus
#369924
Lizzy schreef: Nou, ik vind het ruk gaan..... Ze ligt hele dagen te slapen, ze eet nog maar nauwelijks... Ze is niet meer stoned, maar ze is totaal murf. Ik ga nu toch maar 1/4 pil per dag geven om te kijken of dat beter gaat.... De vraag is alleen of ze murf is van de Clomicalm of dat ze gewoon verslechterd....
Ik denk het laatste maar ben vandaag een beetje pessimitisch. Het lijfje is op denk ik.
Door Borke
#369982
Lizzy schreef: Nou, ik vind het ruk gaan..... Ze ligt hele dagen te slapen, ze eet nog maar nauwelijks... Ze is niet meer stoned, maar ze is totaal murf. Ik ga nu toch maar 1/4 pil per dag geven om te kijken of dat beter gaat.... De vraag is alleen of ze murf is van de Clomicalm of dat ze gewoon verslechterd....
Volgens mij slikt ze het nu al 5 dagen en kan je dan gerust de dosering halveren.
Ze weegt de helft van onze TC, lijkt me logisch dat ze dan ook de halve dagdosering krijgt :-)

Bij TC merkte ik het direct de volgende dag toen hij een halve dosering kreeg, toen was zijn gedrag 'normaal', op het plassen na dan!
Door Lizzy
#371164
Ik geef Snuf 2 keer per dag 5 druppeltjes.

Ik heb de Clomicalm gehalveerd. Ik vind haar beduidend minder murf maar ze is absoluut niet in orde hoor... ik vrees toch dat ze hardhollend achteruit aan het gaan is.....
Door Lizzy
#371523
Nou ja, ik ben nu gestopt met de clomicalm. Ze schreeuwde dan wel niet meer, maar ze deed verder ook niks meer. Ze at bijna niet, ze kwam haar mandje niet meer uit.... Op 1/4 pilletje. Dus de halve aanbevolen dosering'. Gisterenavond en vanmorgen heeft ze dus wel ietsjes beter gegeten. Ik ga het zo maar weer even aankijken.....
Door Nelly
#371539
Het klinkt hard Lizzy, maar ik denk dat je toch over de definitieve stap moet gaan nadenken, hoe moeilijk dat ook is. Als ik het zo allemaal lees heeft Snuf echt geen fijn katteleven meer en dat wil je toch niet ? Jij zeker niet.
Sterkte :-*
Door Borke
#372467
Nelly schreef: Het klinkt hard Lizzy, maar ik denk dat je toch over de definitieve stap moet gaan nadenken, hoe moeilijk dat ook is. Als ik het zo allemaal lees heeft Snuf echt geen fijn katteleven meer en dat wil je toch niet ? Jij zeker niet.
Sterkte :-*
Ik wilde net hetzelfde gaan schrijven....
Hoe is het nu Lizzy?
Door Birgit
#374040
Heeej Lizzy....
Sorry als me een berichtje ontgaan is. Maar ik heb "Snuf" al even aangeklikt in de zoekmachine. Kan geen verdere berichten vinden. Dus de brandende vraag:
Hoe gaat het met Snuf ?? :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door