Ik stop met barf, ik ga nog wel voorlopig door op KVV (lotgering, en dan alleen totaalvoer, niet de verschillende smaken)
Onze poes doet het niet lekker. Ik ben heel erg bang dat ze de ziekte van cushing heeft, maar weet het nog niet zeker. Ik heb de poes een paar weken geleden verzekerd en wil de tijd nog even uitzitten voor de verzekering in gaat (nog anderhalve week)
Ondertussen wil ik andere dingen uit gaan sluiten. Ik ga een goede wormenkuur geven en ga dus stoppen met BARF. De kvv eet ze redelijk op, maar met BARF is ze behoorlijk kieskeurig. Vaak laat ze bepaalde dingen staan met name het vleesbot, waardoor ze toch (ben ik bang) voedingsstoffen mist.
Pip is erg veranderd kwa gewicht, ze heeft nu echt wel een plofbuik (door voer of door cushing???) en ze is kaal op haar binnenkant van haar poten en buik. Ze heeft van de week spontaan op mijn bed geplast (of all places

Vanmorgen vond ik heeeeel veel braaksel. Ik denk wel 3 "drollen" van 15 cm, wat toch bijna 50 cm is. Ik ga ervanuit dat het van onze kat is. Ik heb wel gekeken wat erin zat (getverrrrr) ik zag een paar brokjes (vast ergens gesnaaid, niet van thuis) een dooie prooi, dat ze vast ergens gevangen heeft en verder veel grijze brei. Ik schrok van de hoeveelheid.
Verder oogt ze loom, maar ze vangt kennelijk dus nog wel muisjes e.d.
Ik moet nu goed in beeld krijgen wat ze eet en dat ze voldoende eet, en dat lukt dus niet met de Barf... Helaas dus helemaal terug op KVV. Ik baal ervan en maak me ook erge zorgen om de poes... Tegen beter in hoop ik dat ze hiervan opknapt.
(Ze kreeg altijd in de ochtend BARF en in de avond KVV)