Hallo iedereen,
Even een update, het gaat met Bumblebee nog steeds niet zo goed, hij is niet zwaar ziek ofzo maar spuugt nog elke keer na zijn eten.
Ik geef hem alleen maar met kokend water overgoten kip.
Gisteren ging het in eerste instantie goed, dus ik dacht dat zijn pilletje Milbemax wel zijn werk had gedaan, alleen 's avonds was jammer genoeg weer prijs zo'n half uurtje nadat hij had gegeten spuugde hij weer alles uit.
Het lastige is is dat hij steeds om eten zeurt hele dag door letterlijk, dus honger heeft die zeker wel.
Deze morgen weer alleen kip gegeven, maar weer nog geen half uurtje later alles er weer uit...
De DA gebeld, die zegt tegen mij van ja moet even met mijn collega overleggen ik bel u zsm terug.
Uurtje later, ik heb overlegd, ze denken dat het verstandig is om hem op een speciale brok te zetten, kosten €15 per KG

Ik dacht even dat ik gek werd, ik meteen nou sorry dat doe ik niet.
Daarom andere DA gebeld, uit gelegd hoe of wat, ik mocht langs komen.
Die vraagt aan mij wat geef je te eten, dus ik antwoord op dit moment alleen met kokend water overgoten kip.
Aller eerst moest ik de kip KOKEN ipv overgieten, nouja daar heb ik verder alleen maar ja hoor bij geknikt.
Ze vroeg ook aan mij van ja wat gaf je daarvoor, dus ik gewoon antwoorden vers voer, zij meteen ja, van blikvoer alleen kunnen ze echt heel ziek worden, dat zal de oorzaak wel zijn. Dus ik antwoord euhm nee., dat niet eens, dus verder uitgelegd.
Vroeg ze aan mij en wiens idee dat was??

???
Dus ik antwoord, ja de mijne zegt ze meteen dat het allemaal aan het eten lag en dat het dom van mij was om zo te voeren, want katten kunnen dat allemaal niet verteren...
Ik moest Bumblebee maar op de kitten brok van Royal canin etc zetten, want dat is goed voor een kat, uhu voor hun buideltje zeker....
Nou ze had Bumblebee nog vast, maar heb hem meteen uit haar armen genomen in zijn bak gedaan en ben zo omgedraaid en de deur uit gelopen, heb ook meteen gezegd dat geen zin had in de zoveelste commerciële van de oude stempel DA zen gezeur te luisteren met dat ik alles verkeerd doe en hoe slecht dat wel niet is.
Nouja, zit alleen met het probleem dat er wel iets fout is want anders zou die natuurlijk niet spugen.
Kan je wel vertellen hij schrokt enorm, dus geef hem nu met de hand eten en elke keer kleine beetjes, met de hoop dit beter gaat, maar tot hiertoe helaas..
Wie heeft er verder raad of heeft hier ervaring mee??
Mocht het een allergie ofzo zijn, dan zou dit toch eerder uitslaan op huid problemen en etc???
Hoor graag jullie reacties!!