Hier weet ik echt te weinig over om een goed antwoord te kunnen geven.
Als er niemand van de kattenhoek reageert, zou je Lizzy een pb kunnen sturen met je vraag. Zij zal je waarschijnlijk vertellen dat ze enkel wat van honden kent, maar ze is de enige persoon waarvan ik weet dat ze echt wel thuis is in deze middelen. Ik zie haar Solidago vaak aanraden voor nierpatienten. Haar info over honden zal je waarschijnlijk ook wel een stap verder kunnen helpen voor je kat.
Voor haar tanden, kan je eens rondkijken of je iets te knagen vind om haar gebit wat schoon te houden. Er zijn voorbeelden van katten die met knagen alleen weer gezond tandvlees krijgen. Als het al te erg is, is dat niet voldoende maar dan nog zal het verdere verergering verhinderen zolang je het niet aandurft om haar onder narcose te laten brengen.
Hopelijk kan je haar nierwaarden snel wat stabiel krijgen.
Om te knagen denk je natuurlijk aan barfhapjes, waarvan ik zie in je onderschrift dat ze dat al krijgt

(niet enkel vleesbot maar ook spier en hart kunnen bij katten die mooi kauwen al erg helpen tegen tandplak), maar je kan ook denken aan een gedroogd iets, als ze dat graag heeft. Dat wordt meestal voor honden ingezet, maar als ze eraan zou willen kauwen, is er geen reden waarom ze het niet zou mogen hebben. Geen huidbotten of staafjes uit de winkel maar een gedroogde bullepees of gedroogde kipfilet, zalmhuid, pensstaafje... Zo'n zaken. Zaken die niet wak worden en dan aan de tanden blijven kleven.