Nou heeft hij de eerste week op de pijnstillers gezeten, omdat hij voor de diagnose echt was gestopt met eten en zich dus (Berlioz houdt van eten zoals je ook wel aan hem kan zien...) erg slecht moest voelen, ik weet ook zelf uit ervaring hoe pijnlijk het kan zijn... Na de pijnstiller (heb ik vanaf zaterdagavond 5 dagen gegeven) merkte ik een kleine terugval, maar het bleef wel beter gaan. Hij was bijna weer helemaal zijn oude zelf!
Nu sinds een paar dagen begint hij weer minder te eten en gooit hij af en toe zijn eten er uit. Vanmiddag zag ik dat zijn linker oog ook nog eens dik is (bovenste lid), het zit hem ook niet mee de arme ziel... het viel me gisteren (en vandaag) ook op dat hij wallen heeft onder zijn ogen en vaak weer met 2 pootjes tegelijk de trap afkomt, langzamer dan normaal en hij ligt weer bijna de hele dag in Angels mand die naast het bed staat boven... En bovenop dat alles zag ik net dat zijn linkeroog dik is

Hopelijk is morgen de uitslag van de urinekweek er nu wel... wel heel blij dat ik nog een keer urine heb laten afnemen!!