Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#461703
GEWELDIG!

Niet te geloven eigenlijk hè, wat is die brokkentroep toch een t&^^ringzooi >:( En dierenartsten doen nog steeds niets met al die succesverhalen over vers, dat is eigenlijk nog erger... >:( :'(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#461757
Hartstikke goed zeg :D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 07 jan 2006, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bernadette
#461779
Ja, gek he dat dierenartsen er zo negatief over doen nog steeds... Ik hou mijn mond maar over hoe ik mijn dieren voer. Ook vinden ze het altijd Heel erg raar als ik niet wil dat ze hormonenprikjes krijgen voor de zekerheid of gelijk antibiotica erin, terwijl dat meestal niet het enige is wat er gebeuren kan.

Ik moet echt op zoek naar een eerlijke dierenarts in de buurt! Ik ga nu naar een dierenarts 1,5 uur rijden hier vandaan, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar dankzij mijn Vondel weet ik wel dat ik niet meer hier aan hoef te kloppen! Haha, rare artsen zijn dat he! Kom maar nog een prikje en een pilletje, nee mevrouw.... ga maar naar Utrecht toe.... whaha...

En die ogen van die mensen als je zegt dat je dat niet wilt!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door