Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lefki&Amy
Zo ineens realiseer je je dan dat ze al bijna 13 jaar is, en dat ze dus ook niet meer de jongste is.... :-\
Ze huppelde altijd maar gewoon lekker door, mankeerde nooit iets...en nu dan al een tijdje in de lappenmand.
Bahbah....ik vind het zo erg om haar te zien lijden, om haar niet haarzelf te zien zijn  :'(

Saampje is altijd de koningin des huizes geweest, en nu heeft ze ineens niet meer zoveel babbels..... :-[
Door Lefki&Amy
Nou, vanmorgen stond ze al te trappelen onder aan de trap!! Ze ging mee naar de wc, zoals ze eerder altijd deed, om te zorgen dat ik opschiet  :) en spoedde zich toen naar de keuken, voor het ontbijt.
Ze begon meteen te eten en dat ging vlotjes!!

Daarna wilde ze naar buiten...en daar is ze nu nog. Als ze zo terug is, geef ik haar weer 10 ml tonicum.  :P

Heb haar trouwens gisteravond een half tabletje finidiar gegeven....
Door Lefki&Amy
spreeuwtje schreef: wat fijn om dat te lezen!!!
echt hoor.. ik heb toch de indruk dat de goede momenten steeds veelvuldiger worden..  :-*
ik hoop dat je gelijk hebt  ;) Voor een buitenstaander is deze tendens beter te ontdekken, dan voor iemand die er met de neus bovenop zit, zoals ik nu, misschien?!  :-\
Door EllenL
yuki11 schreef: ik hoop dat je gelijk hebt  ;) Voor een buitenstaander is deze tendens beter te ontdekken, dan voor iemand die er met de neus bovenop zit, zoals ik nu, misschien?!  :-\
Lyda heeft gelijk hoor, klinkt alsof het steeds beter gaat met je griekse schone!!
Door Lefki&Amy
cindy5409 schreef: Hoe is het vandaag met samos
:) :) weer ietsie beter!!!  :groupwave2:
Vanmorgen kwam ze weer bij me liggen, nadat de wekker gegaan was!! Dat deed ze eerder ook altijd, maar de laatste tijd dus niet meer. Ze heeft iets gegeten en wilde weer naar buiten. Toen ik haar riep, kwam ze wel, maar bleef op veilige afstand zitten  :-X Ik moest gaan werken, maar besloot nog maar even een kopje koffie te drinken, wanrt ik wilde haar toch echt de pijnstiller en de 10 ml dwangtonicum geven. Uiteindelijk kwam madameke dan toch  :)
Dus de genoemde oppeppers erin, en haar huisarrest gegeven....de bovenverdieping is vandaag van haar. Met een bak brokjes (heb ze afgewogen!! Dus weet wat ze er van heeft gegeten, als ik thuis kom  ;D).

Ik denk dat ze gewoon te erg verzwakt was....en ik dus ook te lang heb vol willen houden met het overzetten naar KVV/Barf  :-[  Me sorry, lieve Saam!!  :-[  :(
Voorlopig ga ik nog even door met de tonicum...als ze weer 3,4 kilo weegt, dan zet ik de pijnstilling stil....eens kijken hoe het dan gaat. Gaat het dan weer bergafwaarts, dan denk ik toch dat ze nog last heeft van haar tanden.
Maar vooralsnog licht positief!!!  :)  :)
Door Lefki&Amy
spreeuwtje schreef: licht positief??    :o  :o 
hoe duidelijk wil je t hebben..  ::)  :biggrin2:  :-*
Ik denk dat je dat wel weet  ;); HEEEEEEL DUIDELIJK!!!  :biggrin2:

(mijn god, wat was ik bang haar te gaan verliezen  :-X :()
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door