Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mayka
Ivonne schreef:

;D ;D neh, Moby is van de categorie "klungel"; die kan op tafel gaan liggen slapen, zich omdraaien en er van af vallen.... of totaal verkeerd inschatten hoe hoog hij moet springen om ergens op te komen ;D. Ik denk dan ook niet dat hij met die lampekap erg handig gaat worden ;D
Waar ken ik dat toch van??? En dan heel gewoon zich gaan zitten wassen alsof het allemaal gepland was! ;D
Laatst gewijzigd door Mayka op vr 23 apr 2004, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ivonne
en Moby gaat nog steeds hartstikke goed ;D hij ziet er veel beter uit dan voor de operatie en volgens mij voelt hij zich best goed.

Hij krijgt nu 2x per dag CB met cranberrie/vit C en 1x de brokken van de DA.
De CB werd gelukkig direct door hem opgegeten ;D

De truc om pillen toe te dienen? De "lampekap"...... gaat stukken beter ;D.
Door Truus
Ha fijn Ivonne! Het gaat dus een stuk beter.
Nu Bas nog en dan is het gelukkig klaar met de ziekenboeg ;).
Het mag ook wel zeg ::)
Door zurca
Ivonne schreef: ;D ja ben d'r ook erg blij mee.
Nou dat kan ik me voorstellen..Na al dat "gedoe" met zo'n dier zie je er soms geen 'heil' meer in..Dan is de opluchting erg groot als het dan eindelijk de goede kant opgaat met je lieverd..

Geef 'm maar een dikke knuffel hoor van mij :D en als je dan toch aan't knuffelen bent dan ook eentje voor Bas :-*
Door sylvia
Gelukkig gaat het de goeie kant op met moby,nou Bas nog en we nemen een neut op die twee van jou :D
Door Rosita
Goed nieuws zeg ivonne :D, zo te horen zijn jouw donkere dagen bijna over. Laat de zomer maar beginnen 8)

Groetjes Rosita
Door Ivonne
het is zo'n giga-verschil met voor en na deze ingreep; echt bijzonder ;D. Oke "hij" is nu dan een echte "het" geworden maar wat een plezier om te zien hoe goed het gaat. Dit is alleen nog maar een kwestie van de wond moet nog ff genezen en klaar is Kees.

Ben erg blij dat het zo goed gaat met dit "menneke".
Door ine
Wat fijn om te lezen, want oh, wat zien wij mensen op tegen zo'n ingrijpende operatie! ;)
Fijn dat het met Moby zo goed gaat! :-*
Door Ivonne
misschien wat TE optimistisch geweest; Moby zit opnieuw aan de AB ivm een blaasontsteking ??? :-[

Na dit kuurtje zal ik opnieuw bekijken hoe het gaat, komt het terug dan moeten ze hem maar verder onderzoeken om te kijken wat dit veroorzaakt want het gruis kan er uit dus dat zou geen factor meer moeten zijn.
Door sylvia
he jakkes das balen zeg :-\ hopelijk gaat het snel weer goed met moby ,geef hem een dikke :-* van mij :'(
Door Mayka
Hé wat naar! Hoe is de blaasontsteking geconstateerd? Mijn da heeft me nl laatst verteld dat na een aantal blaasontstekingen er vaak leuko's aangetroffen worden in de urine maar dat dat niet altijd hoeft te betekenen dat de kat weer blaasontsteking heeft, het kan ook leen nawerking zijn die wel jaren zichtbaar kan blijven in de urine.
Misschien dat Tannetje hier iets van weet? Ik ben ook maar een leek wat dat betreft en ga af op mijn ervaringen met Sylvester. Die heeft nu ook nog steeds leuko's in zijn urine maar heeft geen verschijnselen van blaasontsteking!?
Door Ivonne
Moby gedroeg zich weer ziek en pieste weer overal waar het hem "uitkwam" + er zat weer bloed bij. Met de AB is dat gepies weer over en doet ie het weer netjes op de bak en je kunt zien dat hij zich weer een stuk beter voelt.

Tja, .... nu maar weer aankijken (kuurtje is op) en zien wat er gaat gebeuren. Als er weer een blaasontsteking ontstaat dan moet ie maar binnenstebuiten gekeerd worden om te kijken waar dit nu van komt..... want om nu continue AB te moeten geven is niet alles + Moby voelt zich echt niet lekker moet ook een keer ophouden.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door