Moderators: koekje, pearlsofpassion
EliScooby schreef:Moeke nog steeds going strong?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Anne in Duitsland schreef: we zijn nu bij Sheba met saus beland, dat gaat er wel in als koek. Trut.![]()
![]()
Too schreef:Vorige week wilde ze het kuiken dat ik had neergelegd niet eten, terwijl ze er de dag daarvoor nog eentje had verslonden. Maar dat tweede kuiken had ik niet in de koelkast bewaard maar in de kelder waar Moeke verblijft (daar is het ook vrij koel). Misschien had dat tweede kuiken niet de optimale temperatuur of zo.![]()
wat een heks, de kuikens zijn ook alweer 'uit' ?
frodo quin schreef:Tss, een junkfood junkieJa, en dat terwijl ze al die jaren dat ze hier in de kelder woont met graagte vers heeft gegeten. Raar beest.![]()
hannabelgje schreef:Katten drinken het liefst uit een hele grote bak. Ze voelen het water met hun snorharen dus die snorharen moeten in de waterbak passen. Ze houden er niet van om hun neus in het water te steken.Haar eigen drinkbak is ook groot genoeg, eigenlijk. Ze drinkt het water ook niet echt maar schept het dus op met haar pootje en brengt dat naar haar snuitje. Enig idee waarom katten zoiets doen? Gewoon voor de leuk? Ik hoop het.
Fijn dat ze het zo goed doet!
Anne in Duitsland schreef:Hier wil Willem alleen uit de kraan drinken of uit plassen water buiten. Dus een waterbak heeft ze niet, gewoon omdat ze er niet uit drinkt. Meestal drinkt ze uit de kraan op de wc, als een van ons op de wc zit
Haar eigen drinkbak is ook groot genoeg, eigenlijk. Ze drinkt het water ook niet echt maar schept het dus op met haar pootje en brengt dat naar haar snuitje. Enig idee waarom katten zoiets doen? Gewoon voor de leuk? Ik hoop het.
Ja, ik ben ook blij dat ze zo goed gaat. Iedere dag is er eentje, en die plukken we!
Anne in Duitsland schreef:Haar eigen drinkbak is ook groot genoeg, eigenlijk. Ze drinkt het water ook niet echt maar schept het dus op met haar pootje en brengt dat naar haar snuitje. Enig idee waarom katten zoiets doen? Gewoon voor de leuk? Ik hoop het.
Ja, ik ben ook blij dat ze zo goed gaat. Iedere dag is er eentje, en die plukken we!