Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door dinky89
Hope schreef: Het gaat heel goed met Mies. Ach wat is het toch een lieve meid.

Ze doet, sinds de tip van zand in de bak, al haar behoeften keurig op de kattenbak. Ze eet voor 3 en begint echt minder mager te worden, al steekt de ruggengraad nog flink af. Ik vraag me af hoe dik een poes kan worden van de dracht, want ze lijkt echt compleet uit elkaar te barsten.

Telkens als ik de paarden voer, geef ik Mies ook wat te eten. Hierdoor krijgt ze mooi drie maaltijden per dag. En zo schattig, want als ze de voerwagen hoort, gaat ze al mooi bij haar bakje zitten. Ik denk dat ik haar nog wel eens uit mijn hand kan laten eten. Alles op zijn tijd, maar het gaat echt steeds beter.
Dat klinkt alsof ze weinig stress ervaart en je vertrouwd, super om te lezen!  :-*
Door Hope
koekje schreef: Ontwormen. Even aan de DA vragen met welk middel, wellicht is niet alles geschikt voor zogende poezen. Geen Exil gebruiken.
Ondanks dat ze pas ontwormt is?
Door dinky89
Ik zou in ieder geval even contact opnemen met de DA over wat je het beste zou kunnen doen (zou ik gewoon even telefonisch doen)
Weet niet wat pas ontwormd is en hoe lang daarna er nog wormen door afgevoerd kunnen worden en of de wormen die je vond ook nog bewogen of niet?
Door Hope
dinky89 schreef: Ik zou in ieder geval even contact opnemen met de DA over wat je het beste zou kunnen doen (zou ik gewoon even telefonisch doen)
Weet niet wat pas ontwormd is en hoe lang daarna er nog wormen door afgevoerd kunnen worden en of de wormen die je vond ook nog bewogen of niet?
Nee, dat niet. Ze zagen er heul erg dood uit.
Ik hoor morgen wat van de da.
Door Hope
tt-tjes schreef: Wat zei de DA, Marloes?
Dat het lichaam grote opruiming aan het houden is nu ze sterker wordt. Advies was om volgende week moeder en kittens tegelijk te ontwormen. De kittens zijn dan drie weken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door