Moderators: koekje, pearlsofpassion
Martine-Tom schreef: 110 gram...toch niet zo slecht?Ligt er aan wat ze normaal eten..Poezewoes eet normaal 200 gram vlees en soms 's nachts nog wat brokjes.
TMG1961 schreef: Ligt er aan wat ze normaal eten..Poezewoes eet normaal 200 gram vlees en soms 's nachts nog wat brokjes.Ok ja dan is het weinig....arme Poezewoes...
EllenL schreef: Ze heeft/had dan wel een flinke eetlustPoezewoes weegt nu nog rond de 4,2 kg, ze is wat afgevallen de laatste paar jaar, ze woog voorheen tussen de 5 en 5,5 kg..toen was ze wel wat aan de mollige kant. Ze heeft altijd een goede eetlust gehad. Ze heeft verder vanavond niets gegeten. Ik kijk straks of ze nog wat wil eten als ik laatste rondje ga maken met Pixie.Hoe groot is poezewoes? Mijn voor htk katten groot uitgevallen beesten eten met zijn vieren ongeveer 500 gram per dag...
is het trouwens misschien sowieso een idee om vaker eten aan te bieden? Misschien lukt het haar wel om 5x per dag 40 gram te eten bijvoorbeeld...
Oh, en op je vraag van gisteravond, die lees ik nu pas, tja, wat ik zo kan bedenken, er zit natuurlijk iets geks in/tegen haar neus aan te drukken, ik kan me ook voorstellen dat ze de neiging heeft dat uit te willen niesen, tenminste, als ik bedenk hoe het zou voelen als er iets wat er niet hoort in je neus zit... en als ze dan lekker op schoot ligt is haar aandacht meer bij jou. als je er wat van zegt kan ze misschien denken 'oh ja, dat gaat er toch niet uit' ofzo, wie weet wat er in het koppie van een kat omgaat?? Maar dat is wat ik zou kunnen bedenken... Maar als dat op schoot liggen zo'n positieve invloed heeft zou je misschien eens kunnen kijken wat ze van een katten thundershirt vindt. Zijn wel prijzig, maar iets zegt me dat ze dat misschien best eens heel prettig zou kunnen vinden... Ik hoop dat poezewoes zo lekker nog wat eet of inmiddels al gegeten heeft!! Knuffel voor jullie allebei!