Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tieneke
Soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit ;)
Als hij zelf gaat eten.....toch?....misschien?...hopelijk?
Ik duim mee dat ie het gaat redden!
Door ine
[quote="Helen"]
En hoe is het nu? Knapt hij een beetje op nadat hij gegeten heeft?
[/quote]

Hij heeft gegeten en gedronken, niet veel, maar er is een begin!
Hij heeft daarna naast Nina op het matras liggen slapen.
We gaan er zo een pil in proberen te krijgen, anders wordt het morgen een spuitje (prednison).
Hij is heel erg vermagerd, dus we verwachten geen wonderen na 1x goed eten. We hopen, dat hij gewoon doorgaat hiermee en dat hij weer langzaam de oude wordt! ::)
Door Lisa
Jee wat naar zeg en wat een toestand. Maar ik hoop dat het nu de goede kant opgaat. Ik duim ook mee.
Door Ivonne
pfft, ik durf hier haast niet meer te gaan lezen.... gaat het nog steeds "goed" ??
Door ine
Hij heeft vannacht bij Marianne geslapen. Ik heb hem net weer opgehaald en hij zit nu te kijken, hoe de anderen al het "lekkers" op zitten eten, zodat hij dadelijk weer vers krijgt!
Hij lijkt wat aanhankelijker, z'n ogen staan iets, maar dan ook maar iets helderder.
We hebben nog een lange weg te gaan, maar we blijven hopen! De prednisonpil is er ingegaan en ingebleven. Hij heeft dus ook al het eten binnen gehouden. Nu dus ook opletten, dat alles er van achter weer uitkomt.
We hebben in ieder geval iets meer hoop! :)
Als ik alles warrig opschrijf, is dat, omdat ik alles tegelijk wil zeggen, sorry! ;)
Door ine
[quote="sylvia"]
Ik duim stug door, het klinkt toch iets beter hoor vind ik
[/quote]

Hij staat nu een kuipje Sheba leeg te eten, met smaak zo te zien!
Nooit geweten, dat ik zo blij zou zijn, als ze zoiets zouden eten! ;) :-X
Zo even Carlo bellen, want eigenlijk zouden we dus over 5 min. bij hem zijn .......... :-X
Ik kan wel zingen! ;D Maar goed, redelijk blijven, want we zijn er nog lang niet! ::)
Door Nitus
[quote="Ine"]
[quote="sylvia"]
[/quote]

Hij staat nu een kuipje Sheba leeg te eten, met smaak zo te zien!
Nooit geweten, dat ik zo blij zou zijn, als ze zoiets zouden eten! ;) :-X
Zo even Carlo bellen, want eigenlijk zouden we dus over 5 min. bij hem zijn .......... :-X
Ik kan wel zingen! ;D Maar goed, redelijk blijven, want we zijn er nog lang niet! ::)
[/quote]

Voorzichtig optimistisch? ;) Laten we hopen dat dit zich voortzet :-*, we duimen hier gewoon verder :).
Door Rosita
Jeetje ik lees dit nu pas, wat een ellende :'(. Gelukkig gaat het zo te lezen wat beter met hem. Nu maar hopen dat hij verder opknapt die schat :-*.
Door Loeka
[quote="sylvia"]
[/quote]

Hier staan de blaren er ook al op ::)

Enne Oxo, :-* :-* :-* :-* :-* voor jou!
Door Xento
Jeetje Ine, toen ik je gisteren bij Carlo tegenkwam wist ik niet wat er allemaal aan de hand was, maar toen je zei dat het allemaal in het kattengedeelte stond ben ik toch maar eens gaan lezen.

Ik hoop dat het vanaf nu steeds beter gaat met Oxo en ook ik zal voor jullie duimen!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door