EliScooby schreef:Hoe gaat het met de patiënten vandaag? 
Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Met enige vertraging, maar des te actueler

: goed! Dat wil zeggen: gisteren ben ik weer met het tweetal bij de da geweest voor controle. Moeke doet het goed, is stabiel op 4,3 kilo nu, eet wat ze lekker vindt en haalt voor de rest haar neus op, gaat naar buiten wanneer ze daar zin in heeft, kortom: die is eigenlijk weer helemaal de oude. Gisteren weer een onderhuids infuus gehad, over een week pas het volgende. Ze heeft geen pijnstillers meer nodig, eet ook (graanvrije) brokjes en is verslaafd aan eendagskuikens.
Lupi gaat op zich goed, maar moet nog steeds een kap dragen omdat ze zichzelf blijft tot bloedens toe blijft likken anders. Ik denk dat ik volgende week maar naar de homeo-da ga voor een imuunbooster, lijkt me geen overbodige luxe. Ze neemt wel lekker in gewicht toe (zie Wat heb je enzovoort-topic), en weegt nu al 24 kilo! Daar zitten wel ook een paar kilo vetbollen-met-netje bij; die wist ze afgelopen zaterdagavond uit een afgesloten emmer te jatten.

De emmer stond op een plek waar ze er eigenlijk niet bij kon, helemaal niet met een kap op haar hoofd, maar het is haar toch gelukt. Gelukkig is de meeste troep er inmiddels wel weer uit (staaaaapels poep-met-zaden, echt waanzinnig!), en ook de netjes zijn weer opgedoken (ook bij Laika, die haar blijkbaar heeft geholpen met het nuttigen van de vetbollen

). Gelukkig hebben ze er geen van beide last van gehad, alleen dus bergen grappig uitziende ontlasting.
Never a dull moment hier!