Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
Om 9 uur ben ik er.

Er kloppen dingen niet. Mensen vragen me constant naar de slijmvliezen en de binnenkant van de oren en zo. die horen echt gelig te zijn, maar bij hem is het niet. slijmvliezen mooi roze.
Door Neally
Oh, ik hoop zo dat het iets anders is. Dikke kroel voor je mooi rooi ventje.
Door spreeuwtje
oh gvd!! (sorry)...
ik lees t nu pas!!

ik duim heel heel hard dat er "niks"  aan de hand is!!!!!!!!!
die oogjes!!!!
ik kan me FIP ook niet voorstellen zo.
ik heb een kitten gekend met FIP en die was heeeeeel ziek..
Door lightning
Zo ben nu pas thuis. Ben ook in Emmeloord geweest voor een echo en we weten het nog steeds niet. Het kan nog steeds FIP zijn maar kan ook iets zijn wat ze niet weten, maar ook daar kunnen ze niets voor hem doen omdat ze niet weten wat het dan wel is. Voor nu kijken we het aan, omdat ik het voor nu nog niet kan, en wil dat ook niet alleen doen, en morgen weer contact opnemen met de eigen dierenarts om te bespreken hoe het dan gaat. Verder vanavond met mijn man overleggen hoe of wat, of we de knoop nu al door hakken of dat we even gaan zien hoe hij reageert op de koortsverlagers en de hoge dosis AB. Zo lang hij zich nog redelijk voelt en goed eet is hij nog. We gaan hem voor nu stierlijk verwennen en gaan we proberen op 1 of andere manier een plekje vinden.
Door dinky89
Vervelend dat er geen duidelijkheid is, fijn dat champ nog bij jullie is ;-)
Is er ook aan gedacht om te kijken naar de hartfunctie? Las laatst namelijk over een kat die ook diagnose fip kreeg maar vocht bleek door het hart te komen ( http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =9&t=28104 )

In elk geval veel wijsheid voor jou en knuffel champ maar lekker plat ;-) Dat hij nog eet is in elk geval een positief punt ;-)
Door Neally
Ja, verwen hem maar.
Ik hoop echt zo dat de koorts zakt en hij iets van een ontsteking blijkt te hebben.
Je lieve mannetje. Mooi knaapje  :smitten: :smitten: :smitten: (zag net de foto's met zijn vriendin samen in de knuffelmodus)

Sterkte en wijsheid.  :-*
Door hannabelgje
[quote="dinky89"]
Vervelend dat er geen duidelijkheid is, fijn dat champ nog bij jullie is ;-)
Is er ook aan gedacht om te kijken naar de hartfunctie? Las laatst namelijk over een kat die ook diagnose fip kreeg maar vocht bleek door het hart te komen ( http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =9&t=28104 )

In elk geval veel wijsheid voor jou en knuffel champ maar lekker plat ;-) Dat hij nog eet is in elk geval een positief punt ;-)
[/quote]

Als het vocht van het hart komt dan is het geen onstekingsvocht. Het typische dradentrekkend vocht wijst op een buikvliesonsteking. Maar waardoor dat komt kan verschillende oorzaken hebben.
Mijn kitten was ook echt doodziek van fip. Hij deed niks meer en had hoge koorts.
Ik ga extra hard duimen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door