Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
Noa rent weer, Noa speelt weer maar Noa is nog niet helemaal haar eigen ik..Ze reageert soms heel fel op Tobias, die alleen maar wil spelen, en daar is ze gewoon nog niet aan toe..Verder slaapt ze nog bij ons in de slaapkamer en op de badkamer, dat gaat erg goed en zo kan ze rustig doen wat ze wil. Als ik ze nu samen opsluit 's nachts dan is ze
"overgelevert" aan Tobias z'n speelbuien en kan ze geen kant op..
Met het innemen v/d medicijnen gaat het ook prima, had ik niet verwacht eigenlijk..Maar ik breek de tableten en prop dat in die snoepjes, soms valt het stukkie eruit en dan vreet ze het gewoon zo op ::) :D

De wond ziet er mooi, schoon uit. Is niet dik en normaal van kleur :D Haar ogen heeft ze geen last meer van..
Het gaat dus eigenlijk prima, gelukkig :D
Laatst gewijzigd door zurca op ma 30 aug 2004, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
Inderdaad ;D Ik hoop wel dat ze snel weer wat aankomt..Ze was al slank maar nu, nadat ze waarschijnlijk het beetje vet dat ze had hebben weggehaald, is ze maar een mager ingevallen poessie..Het lijkt wel een zwerfkat uit een of ander warm land, zo ziet ze er nu uit..Echt een grote eter is het niet en nu, na de castratie, ist helemaal pet...Maar ik ga er maar vanuit dat wat ze eet voldoende voor d'r is, als ze honger heeft kan ze eten dus..
Door Esther2
Hoi!

Alles goed met je meissie? Zal toch wel!

Waarom hebben ze trouwens haar vet weggehaald, het was toch geen dikke kat? Of ging het per ongeluk?
Mijn poes kwam ook ingevallen terug. Ik schreef al eerder dat het leek of ze van een kuuroord terugkwam, maar ik wist niet dat ze ook een liposuctie hadden gedaan?
't Is nog steeds een magere lat..eh kat, maar na pas een maand waren die ingevallen plekken op de heupen weer een beetje normaal! ;)
Door zurca
De assistente die er op het moment van ophalen was, wist er eigenlijk niet veel over te vertellen..Alleen dat er een kat was waar vet mee was gekomen..Aangezien Noa alles behalve dik is ben ik daar verder niet op in gegaan want dat kon "mijn Noa" toch niet geweest zijn..

Ik ga er dus vanuit dat het gewoon perongeluk is gegaan, dat met het trekken, duwen en dauwen dat vet mee is gekomen..

Ze heeft er in ieder geval geen last van zo lijkt het..Hopelijk trekt het snel weer bij.
Verder gaat alles prima, vanacht hebben Tobias en Noa weer samen op hun kamer geslapen. En vanmorgen kwam Noa daar helemaal heel weer uit ;)
Door meesmerel1
Als katten gecastreerd zijn hebben ze toch de neiging om aan te komen, dus met dat vet zal het wel goedkomen ;) Merel piste toen ze krols was ook overal en met name in haar mand en op Mees zijn bed. Na de castratie is dit helemaal verdwenen. Dus dat zal met Noa ook wel het geval zijn.
Succes!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door