Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
nou vandaag weer geweest en morgen moeten we weer terug en vrijdag ook. we hopen toch een ligt stijgende lijn te blijven zien... we hopen dat het kopschudden verdwijnt of iig stukke minder word. we geven hem in ieder geval nog veel meer tijd
Door Migudu
Fijn dat er toch iets van verbetering in lijkt te zitten...
Ik blijf het beste hopen...

Groetjes,
Gerda
Door lightning
wij zijn terug. de langdurige prikjes die hij heeft gehad waaronder de prednison duurt wel 3 tot 4 weken dus met dat zit ik wel goed. hij had weer praatjes bij de dierenarts. wel is me gezegt dat hij er wel wat aan kan blijven houden dus zou het kopschudden iets wat blijven zou dat geen probleem zijn. we hebben pillen mee voor het weekend en als maandag alles nog goed is hoeft hij niet terug naar de dierenarts en zijn we klaar
Door Migudu
Toch redelijk goed nieuws!! Erg he, als er wat is met die dieren..?

Groetjes,
Gerda
Door boskat
Gelukkig dat het weer wat beter gaat
Nu maar duimen dat de poes maandag niet terug hoeft naar de da
Wat een zorgen om zulke dieren dan he?
Door Borke
lightning schreef: is nu denk ik voor 95% hersteld misschien een enkele keer schudden dat hi jeen beetje wankelt maar meestal niet
Dat kan nog helemaal wegtrekken hoor, dat had Lola hier ook en nu zie je er niets meer van  ;D
Door lightning
Borke schreef: Dat kan nog helemaal wegtrekken hoor, dat had Lola hier ook en nu zie je er niets meer van  ;D
dat verwacht ik nu ook gewoon ;)....
Door lightning
even een kleine update. afgelopen woensdag heeft hij weer een kleine hersenbleoding gekregen. hij ging met zijn ppot stijf trillen en viel toen om en keek ons angstig aan. ben bij hem gebleven en hij werd weer kalm daarna niks meer aan de hand. heb contact gehad met de dierenarts en die zei dat het weer een bloedingkje is geweest en dat het leek op epilepsie. we moesten het in de gaten houden mocht het nog eens voorkomen moet hij terug en gaat hij opnieuw de mallemolen in. nu gedraagt hij zich weer normaal voor zover normaal is met een hersenbloeding. op zich doet hij alles valt niet om schud bijna niet en loopt recht. haalt kattekwaad uit rent door het huis springt en doet alles. hij eet alleen dingen die hij voor zijn ziekte nog nooit luste en is rustig nu als we hem aanhalen vroeger voor dit alles ging hij met zijn staart zwaaien en liet hij merken dat hij het niet zo fijn vond. we houden hem in de gaten
Door Borke
Moeilijk dit soort situaties, aankijken en volhouden is het enige wat je kan doen.
Onze Franny kreeg een soort toeval toen ze 8 was en later nog een paar keer, is daar toch nog heel blij en gezond (op een nierprobleem na) 14.5 jaar mee geworden.

Ik hoop dat het lang goed blijft gaan!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door