Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door EllenL
spreeuwtje schreef: bedoel je dat dat positieve uitwerking zal hebben op haar niesziekte?
of bedoel je dat ze dan te pillen zal zijn?
te pillen lijkt me een te groot wonder om te verwachten helaas ;)
Maar oorwerk zorgt er in het algemeen voor dat ze zich iets beter voelt, kan helpen om meer eetlust te krijgen bijvoorbeeld. Ik zou gewoon heel voorzichtig proberen toch elke dag even wat met haar oren te doen, mijn kater vond het eerst ook niks maar inmiddels vindt hij het wel heel fijn!!

En misschien als ik je zo lees moet je toch overwegen om een bloedonderzoek te laten doen door de da, maar dat blijft een afweging die je alleen zelf kan maken!
:bigarmhug:
Door koekje
ik friemel dagelijks aan de oren van ot en ik kan dat best goed (vraag maar aan noezels  :biggrin2: ), maar daar gaat ze echt niet ineens meer van eten.
Door EllenL
koekje schreef: ik friemel dagelijks aan de oren van ot en ik kan dat best goed (vraag maar aan noezels  :biggrin2: ), maar daar gaat ze echt niet ineens meer van eten.
Maar ik zeg dan ook niet dat je van oorwerk dikke katten krijgt he :-P
Door spreeuwtje
Dikke oren dan? :p gisteren heeft noezels weer bibi gekregen en er geen hap van gegeten volgens mij. Vanavond maar weer ad. We zullen zien. Er lagen ook nog mooie drollen in de bak. Dus misschien valt t mee.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door