Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: Ik zou voor castratie+abortus gaan.Ik ben het daar mee eens. Ik denk ook dat flessen geen goed plan is...
Kittens laten komen geeft in mijn ogen alleen maar onnodige uitstel.
Anne in Duitsland schreef: Nou eh, ehm, ge...eh...feliciteerd dan maar?Dank je. Of zo iets. Denk ik.![]()
Ben wel benieuwd waar ze dat eerdere nestje dan vandaan had getoverd, als ze nu al weer zo ver drachtig is. Maar goed, gedane zaken...
Fijn dat het gelukt is haar naar de da te krijgen! En inderdaad, ze gaat je straks echt wel weer lief vinden, als blijkt dat jij niet eng bent en er gratis voedsel voor haar neus verschijnt zodra jij in de buurt bent.
Arm kattenkind. Kon de da zeggen hoe oud ze ongeveer is? Hoe dan ook, het leven gaat nu alleen maar veel beter worden voor haar. Even dit nestje doorstaan, daarna een castratie en dan keert de rust weer terug in de tent. Ik voorspel dat ze voordat de eerste sneeuw valt bij je op schoot tv ligt te kijken onder het genot van een knapperend haardvuur!![]()
Neally schreef: Ja lekker dan, maak me lekker en zet de video op privé.Woepsie! Het zou nu goed moeten zijn.
Goed zeg, zo vertrouwt ze je al, hoppa zo in de vangkooi. Ze vind je straks met al die lekkere happies snel weer enorm lief.
En lekker kletsen.....![]()
koekje schreef: Het zou best eens kunnen dat ze gelijk na de bevalling van het vorige nest alweer zwanger is geraakt.Dat zou kunnen, ja. Ik heb geen idee wat er met het vorige nest is gebeurd. Het was één groot bloedbad.