Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mowgli
Dat poepen dat gaat wel goed komen.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je je zo hulpeloos voelt als hij zo piept bij het poepen  :'(  :bigarmhug:
Door lightning
Hij poept nog niet goed. Het heeft niet meer alle kleuren van de regenboog (als een regenboog 7 kleuren bruin had :biggrin2:) maar nog steeds niet stevig
Door Anne in Zweden
lightning schreef: Hij poept nog niet goed. Het heeft niet meer alle kleuren van de regenboog (als een regenboog 7 kleuren bruin had :biggrin2:) maar nog steeds niet stevig
Piept ie er ook nog steeds bij?

Een paar kleuren minder is toch al heel wat. :biggrin2: Denk dat het best even tijd nodig heeft hoor, die darmpjes moeten zich nog helemaal ontwikkelen. Wat geef je hem nu te eten? En qua medicamenten?
Door lightning
Soms wel, wel minder heb ik het idee. hij krijgt kvv Bibi van mij . Hij krijgt op het moment 100 gram kvv per dag. Verdeeld over 3 porties. flagyl heeft hij dus ook nog. Vandaag en morgen nog en dan is de kuur klaar. Ja paar kleuren minder ben ik wel blij mee. Heb het idee dat het ook wat minder sterk ruikt. probiotica krijgt hij dus ook 2 keer per dag.

Is er niet iets wat de darmen sterker of zo kan maken? Morgen krijgt hij controle bij de dierenarts.
Door Lazy Garfield
In het begin wisselt het elkaar nogal af, dun en een normale drol.
Je zult zien dat hoe langer ze kvv eet, hoe beter de drollen worden.
Tenminste dat was hier wel zo.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door