Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door TMG1961
Ben vandaag nog eens naar DA geweest. Het is dus niet iets van de kiezen/tanden. Ze heeft een tumor in bovenkaak.
Hij heeft me ook uitgelegd waar het niezen door komt maar ben het even allemaal vergeten.
Jeetje Theo, daar schrik ik van! Hoe oud was Poes ook alweer, ongeveer? Ze is toch al een dagje ouder, heb ik dat goed in herinnering?

Ik hoop dat jullie nog máánden zijn gegund samen, zeker als ze er zelf niet erg onder lijkt te lijden. Kun je het financieel een beetje trekken nog, qua da-kosten?

Sterkte voor jou, en het beste van het beste voor Poes!
Anne in Duitsland schreef: Jeetje Theo, daar schrik ik van! Hoe oud was Poes ook alweer, ongeveer? Ze is toch al een dagje ouder, heb ik dat goed in herinnering?

Ik hoop dat jullie nog máánden zijn gegund samen, zeker als ze er zelf niet erg onder lijkt te lijden. Kun je het financieel een beetje trekken nog, qua da-kosten?

Sterkte voor jou, en het beste van het beste voor Poes!
Poezewoes is 17-18 jaar. Kreeg haar bij het huis toen ik hier 16 jaar geleden kwam wonen. Ze was toen waarschijnlijk rond de 1 - 1,5 jaar.
Poes net flink aan het niezen..zie ik dat ze flink wat bloed in mondje heeft. Kan niet zien waar het vandaan kwam, nadat ik alles afgeveegd had was er geen nieuw bloed te zien. Ik kijk het even aan, ze is nu weer rustig. Dadelijk krijgen ze eten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door