Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
weet iemand het misschien? de kat is al een paar dagen thuis. gaat op zich niet zo slecht hij eet echt goed en drinkt prima. hij slaapt nog steeds veel. zit nog een beetje dicht en niest nog een beetje, maar? nu komt het? hij lijkt spiermassa kwijt te zijn of zo? soms als hij ergens vanaf springt of het nou hoog is of laag hij glijd uit of valt gewoon letterlijk op zijn bek. komt het gewoon omdat hij echt heel ziek is geweest en hij moet aansterken nog? of kan zijn ziekte die hij heeft gehad ook andere dingen aantasten? verder reageert hij allert. kijkt goed uit zijn ogen en gisteren was hij weer een beetje aan het loeren naar de vogeltjes buiten.
Door koekje
dat van spiermassa kwijtraken zou goed kunnen. dat hebben mensen ook als ze een maand (omgerekend naar mensenleeftijd) in het ziekenhuis hebben gelegen. dat kan ook de oorzaak zijn van het vele slapen en het nog niet helemaal goed kunnen coördineren van spierkracht.
hou het zeker heel goed in de gaten, want het kan ook liggen aan neurologische schade, die niet direct door de niesziekte is veroorzaakt.
ok hartstikke bedankt voor je reactie. het zat me toch niet helemaal lekker dus heb net toch maar de da weer gebeld. de assistente zei ook dat ze dat niet vertrouwt dus ze willen hem vanavond toch nog even zien. als het wat anders is. maak me zorgjes nu
Door vitess
Ik wens je heel veel sterkte, die Otrivin voor baby's gebruikte ik ook voor mijn katten maar dan de druppels. Ik deed een druppel in ieder neusgat en dit werkte snel. Helaas kan ik de laatste tijd steeds moeilijker aan druppels komen, lijkt wel of er alleen nog maar spray is en dat vind ik niet prettig.
merci.

ben geweest. ze kunnen niks vinden. ze denken algehele zwakte door dat hij zo ziek was. moest het nog een week aankijken. word het niet minder of erger meteen terug komen. hij was daar ook erg mak
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door