Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
Migudu schreef: Ga je nu weer naar da, of had ik dat verkeerd begrepen???

Gerda
volgens de DA moest ik het 48 uur de tijd geven dat zou morgen moeten zijn. maar ik bel zo wel even betreffende het kopschudden
Door Migudu
Naar om te zien, lijkt me, zo'n steeds omvallende kat.....
Ik weet verder ook even niets, behalve de dierenarts bellen...

Gerda
Door lightning
wij zijn terug hij heeft 2 prikjes gehad 1 antibiotica en 1 vitamine B injectie als ik het goed heb. morgen moet ik weer bellen. ze vonden hem allerter als gisteren (komt door de prednison) ze zei ook zoals hij nu is, zo het raar zijn om hem te laten "gaan" hij is te allert.
Door lightning
vanavond weer terug. kopschudden doet hij nog steeds en dan valt hij om maar gewoon lopen lukt nu zonder te wiebelen zij het dat hij langzaam/rustig loopt.. we wachten weer af op vanavond.
Door Migudu
Komt hij eigenlijk buiten?
Grasaren zijn er ook weer...ik blijf maar met die oren bezig, ik weet het...maar dat kopschudden..
Succes weer vanavond!

Groetjes,
Gerda
Door lightning
nee mij katten mogen niet naar buiten op de kattenren na. en hij mag niet eens de ren in op het moment... grasaren kunnen het niet zijn. gisteren werd er gezegt het is iig zeker neurologisch
Door Migudu
Ok daar had ik overheen gelezen, sorry.
Dan houd ik op over de  oren... ;)

Groetjes,
Gerda
Door lightning
Migudu schreef: Ok daar had ik overheen gelezen, sorry.
Dan houd ik op over de  oren... ;)

Groetjes,
Gerda

hihihihi nee dat bedoel ik niet. met dat er gisteren is gezegtdat het neurologisch is, is de dierenarts ik nog niet ;) vind het wel fijn dat je meedenkt dank je wel
Door Borke
Na vergiftiging heeft onze Lola neurologische klachten gehad, evenwichtsproblemen.
In het begin kon ze niet eens op de kattenbak, ze liet het gewoon lopen ernaast.
Ze kreeg meerdere infusen, ook van ons nadat de DA het ons geleerd had.

Ik ben met haar gaan trainen in een kleine ruimte, waar ik op de grond een groot anti slip vetbed had gelegd.
Het begon met haar aaien, kopjes laten geven, dan ging ze staan en dat ging steeds beter.
Dan liet ik haar lopen naar mijn hand.

Ze wilde graag eten, ik liet haar naar mijn hand lopen en voerde haar wat.
Dan weer naar de andere hoek van de tafel.
Enz.

Toen klein lag tafeltje er neer gezet en haar er onder door laten lopen, lokken met voertjes.
Later haar ook er tegenop laten staan.
Daarna er op zitten.
Daarna er op staan op haar achterpoten.

Eigenlijk een soort fitness voor katten en dat heb ik 2 weken lang gedaan en iedere dag zag je haar verbeteren.
Toen durfde ik haar weer op de gladde open trap te laten.
Inmiddels 1 jaar verder zie je er bijna niets meer van, zeker niet als je het niet weet.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door