Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door EllenL
Mooi dat het zo goed lijkt te gaan  8)
Misschien moet je de centimeter pakken ipv de weegschaal, zeggen ze bij mensen ook altijd he, als je centimeters verliest maar geen kilo's heb je toch vet omgezet in spieren... (maar ik zou voor de poezebeesten toch eerder in mm's en grammen denken ) ;D
Door maddoc
Dit;  
maddoc schreef: vwb obstipatie en de darmen beter laten werken dmv vezels en bulkvorming is
psyllium husk (Groene Os) bij uitstek geschikt, mits met extra vocht toegediend/ingenomen anders is het effect averechts.
was een off topic reactie van mij hierop;
Saille schreef: Voordeel van lijnzaad overigens is dat het goed is voor de darmen en het in dit specifieke geval in ieder geval wat meer vulling geeft en in mijn specifieke geval bij mijn kater constipatie tegengaat!
en volgens mij Flin's reactie ook ;)
Laatst gewijzigd door maddoc op wo 24 mar 2010, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Nikki*
Helaas heeft Amira (kitten poes) niks gegeten van het kalkoen vlees. Vervelend, want ik heb niks verder liggen voor haar behalve bl*k en br*k en 1 kuiken. Ik denk om haar iets te geven dat ik haar maar de kuiken geef.

6 katten hebben het wel gegeten. Zelfs de bejaarde 20er.
Door *Nikki*
De 3 terroristen zijn nu bijna 11 maanden en ik ben trots op ze en op mezelf. Uiterlijk zien de mannen er een stuk beter uit.
Ik weeg ze niet meer want mijn weegschaal geeft als ik ze 3x achterelkaar weeg 3x iets anders aan.

Ik weeg alles af. Ze krijgen nog steeds KVV maar nu ook meer barf botten erbij. Wie niet eet heeft pech en krijgt de volgende dag iets wat hij wel lust en heeft een ander pech als die niet eet.

Maarrrrrrrrrrrr.... Meneer Nikki geeft nu ik een lijst heb met de hoeveelheden per kat ze ook sinds een paar weken eten. Ik had hem al een aantal keer gezien met de weegschaal, dus ik blij. Deze week viel het me op dat ik geen weegschaal zag dus vroeg waarom. Hij deed het op het oog zei hij. Ik heb snel alle bakjes terug gepakt en alles gewogen. In totaal had hij bijna 200gr teveel gegeven over 6 katten  >:( >:(
Vandaag was ik druk dus meneer Nikki kwam even helpen met eten geven. Gaf hij 1kg aan 6 katten, de gekkkkkkkkkk. Sommige moeten 4 mogen 75gr en 2 100gr. Ik geef ze dus voortaan zelf eten.

Maar het gaat dus goed met lijnen.
Door *Nikki*
Mevroi Kruim schreef: ;D ;D ;D meneer Nikki heeft de smaak te pakken!
Als jij nou vast afweegt en hem dan laat voeren, zou dat werken? Enthousiaste mannen moet je niet afremmen  ::)
;D ;D ;D ;D

Ja erg dubbel is het. Ben namelijk heel blij dat hij het soms overneemt  :) :)

Soms krijgen ze hier Bibi kip voor de hond en die zit in een kilo verpakking en die kan ik helaas niet van te voren afwegen. Ik denk dat ik op die dagen er bij uit de vriezer halen een briefje bij ga leggen van "niet alles"of zoiets  ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door