- wo 29 jul 2009, 08:54
Tja wat zal ik zeggen...
Cheri kan niet op haar achterpoten staan, ze hangen bijna volledig slap achter haar lichaam, in de voorpoten zit ook niet veel kracht, maar daarmee weet ze zich wat voort te slepen over een afstand van een halve meter.
Haar kop is in een vreemde houding, het is net alsof ze geen controle over haar lichaam heeft.
Haar pupillen blijven maar groot, een vreemd gezicht.
Vannacht heeft ze deels in het kleine kenneltje gelegen, waaronder ik het warmtekleedje had gelegd en deels onder de kap van een oude kattenbak op het dikke vetbed.
Ze heeft in ieder geval met een poot de kattenbak beroerd, maar er niets in gedaan.
Het hele kleed en de ligplaatsen heb ik afgevoeld en nergens urine te voelen, vreemd.
Haar oren voelen warmer, dus het lijkt alsof ze haar temperatuur beter vast weet te houden, maar Leo is nu met haar naar de DA en die zal haar wel temperaturen.
Voorzichtig heb ik een heel klein friemeltje Bandit (haar normale eten) in haar bek gedaan en dat gaf een enorm effect, ze zat enthousiast te likken.
Daarna haar een schoteltje Bandit aangeboden en ze was erg gretig, ik denk dat ze 2 afgestreken eetlepels naar binnen heeft geschrokt en dat vind ik in deze omstandigheden best veel.
Alleen echt goed zitten om te eten, dat kan ze dus niet...
Dus ja ze lijkt flink opgeknapt, maar heeft ze een kans dat het nog helemaal goed komt of is er onherroepelijke schade toegediend?
Ik denk dat het te vroeg is om er iets van te zeggen.
Het is voor mij niet goed genoeg als dit haar leven moet zijn, op een vetbed van 1.00-1.50 rondhangen omdat ze zich op de gladde vloer niet kan voortbewegen.
Aan de andere kant moet de medicatie zijn werk nog doen, ze is levenslustig genoeg en is ook zeer wilskrachtig en prednison is troep, maar toch ook wel een wondermiddel.
Afwachten maar wat de DA zegt... en blijven duimen...