dat is ook wel een idee ja..
moet ik wel wat spullen wegzetten..
het is er alleen erg koud altijd.. dat vind ik dan eigenlijk weer zielig..
maar goed.. wat moet dat moet..
ik heb nu overigens met de d.a. afgesproken dat ik zelf maar gewoon aan homeopatische middeltjes moet zien te komen..
ook de blaasontspanners hebben ze niet.. en als dat besteld moet worden.. moet dat gelijk een hele berg worden..
dat vind ik dus erg raar..
ik ben klant.. dus als ik dat nodig heb voor mijn kat.. moet dat er gewoon zijn..
kennelijk doen ze weinig met blaasontspanners..
ik ga even langs de d.a. waar ik altijd gewerkt heb om eens te praten over blaasontspanners..
eens zien of ik die zonder consult mee kan krijgen..
ik ben dat gesleep met die katten gewoon erg zat..
vrijdag ook met boris heen geweest..
dat was loos alarm.. maar toch omdat hij uit zijn bek stonk.. a.b mee gehad.. ???
ik geef t m niet.. want boris stinkt altijd uit zijn bek.. en zijn tanden waren goed..
naja..
t voelt alsof ik een dierenkliniek heb hier in huis..
pumba met haar "vermoedelijke" tumor..
maandag opnieuw bellen voor foto's.. want ze hadden t nu erg druk.. en op zich gaat t redelijk met haar..
noezels met haar blaasonsteking.. waarmee t nu ook wel goed lijkt te gaan.. ik heb haar niet meer horen moewen.. maar ik ga dus wel voor de ontspanners en de blaas tonicum zoeken nog na kerst..
boris die pijn aan zijn bek lijkt te hebben.. maar vermoedelijk heeft hij dat altijd al gehad..
hij is misvormd omdat hij vroeger van t balkon is gevallen.. (vermoedelijk is dat de oorzaak) maar het vriendje en zijn toenmalige vriendin hebben dat nooit opgemerkt en zijn nooit naar de d.a geweest..
en kiki.. nog steeds met haar pilletjes en druppeltjes om rustig te worden.. (dat lijkt op zich vrij aardig te gaan.. t blaffen is korter en minder vaak)
kortom..
druk druk druk..