Moderators: koekje, pearlsofpassion
Rosita schreef: Jeetje Liesbeth wat een misère voor lieve NoaIk heb geen idee wat hij precies heeft gedaan, wij zaten in de wachtkamer...Maar volgens mij heeft hij wat urine in een buisje gedaan en dat in een soort centrifue gedaan(??) Of hij nu weer ph gemeten heeft weet ik eigenlijk niet. De vorige DA heeft zo'n strip gebruikt en over de PH zei hij toen dat die redelijk oke was...... Heeft die andere DA ook nog een keer de ph gemeten? Ik zou niet zomaar gaan verzuren wanneer de ph goed is. Als ik het goed begrijp is er uit het urine onderzoek niets naar voren gekomen wat de klachten kan verklaren (heeft de DA trouwens ook het sediment onderzocht of alleen gebruik gemaakt van een urinestrip), ik hoop dat een echo uitsluitsel kan geven en dat het niets ernstig aan de hand is.
zurca schreef: Ik heb geen idee wat hij precies heeft gedaan, wij zaten in de wachtkamer...Maar volgens mij heeft hij wat urine in een buisje gedaan en dat in een soort centrifue gedaan(??) Of hij nu weer ph gemeten heeft weet ik eigenlijk niet. De vorige DA heeft zo'n strip gebruikt en over de PH zei hij toen dat die redelijk oke was.....Als hij de boel gecentrifugeerd heeft dan heeft hij dus ook naar het sediment gekeken (rode bloedcellen, witte bloedcellen, epitheelcellen en kristallen) en het lijkt me dan ook dat hij de ph heeft gemeten. De volgende stap zou inderdaad een echo kunnen zijn (of 2 foto's), maar ik geloof dat de blaas daar wel vol voor moet zijn. Geef Noa in ieder geval maar een dikke
Urine is verder niet onderzocht.....
oebaya schreef: Is het wel de blaas? Bloed in de urine kan ook bij ontsteking van de nieren. Zou daar ook naar laten kijken.Bedankt Nicolette, ik ga het zeker doorgeven of ze daar ook naar willen kijken!!
gr.
Nicolette
*Robin* schreef:Ga ik zeker doen!
Zeg haar maar flink de waarheid morgen!!![]()