Even weer een update.
Diarree viel erg mee en was dag na laatste AB dan ook verdwenen.
Ze heeft wat nieuwe voedselverrijking gekregen afgelopen weekend. Ben beetje wezen knutselen met karton en wc-rolletjes. Ze verveelt zich namelijk in de bench en zo kan ze toch iets doen
vanmorgen weer langs da voor Wond controle en het verwijderen van hechtingen voor zover die nog aanwezig waren (zat nog 1 hechting in, rest had ze zelf vrijdag al verwijderd). Op moment dat ik aan de beurt was werd ik alleen over gedragen aan collega die dinky had geopereerd. Haar mag ik alleen echt niet

Wond zag er goed uit en moet over 10 dagen weer bellen omdat het vet in haar buik voor ontsteking kan zorgen? Vertelde ze vandaag voor het eerst.... Dierenarts had het er ook over dat ik nog maar even door moest gaan met speciale voer

had bij het ophalen van dinky alleen 1 blikje ad meegekregen en de da die diagnose had gesteld had gezegd dat de problemen absoluut niet voer gerelateerd waren

Wilde ook uitdraai vragen van de bloeduitslagen voor de operatie maar doordat ik bij die bitch kwam helemaal vergeten
Dinky moet van haar in elk geval voorlopig nog in de bench blijven.
Edit: Net terug gebeld door de niet leuke dierenarts. Wat eerst 2 weken bench was is nu ineens 3 weken bench geworden ondanks dat het herstel voorspoedig verloopt. Ook bleef deze niet leuke dierenarts Dinky maar als mannetje aanspreken terwijl het toch echt een vrouwtje is

Blijkbaar had ze Dinky verwisselt met een andere kat die in herstelproces zit en waar blaassteen weg is gehaald
Is het heel vreemd wanneer ik in het dossier wil laten zetten dat afspraken niet meer via deze dierenarts verlopen? Naast dat ik haar nogal hooghartig vind blijkt ze nu dus ook absoluut geen dossierkennis te hebben terwijl 10 dagen terug het nog zo'n lastige operatie was geweest en iets wat ze eigenlijk niet eerder hadden gezien..... Sorry maar dat vindt ik dus ronduit slordig