- di 12 mar 2013, 14:03
Toen we bij de DA waren, was ze niet leeg te drukken en ook de blaas te leeg om een punctie te nemen. Ze was ook ouderwets bozig, maar niet zo grof als normaliter in A'dam.
Toen we weer thuis waren, was het snel weer beter en er was geen noodzaak om extra metacam te gaan halen. Dus alleen pijnstiller om de cirkel van teveel plassen en kruiswassen te doorbreken bleek voor nu voldoende.
Wel zit ze momenteel geestelijk niet helemaal geweldig in het vel en ik weet niet of dat alleen van die ene keer ontsnappen 2 weken geleden komt. Ze is wat zenuwachtiger en de pica is niet volledig meer onder controle. Ze heeft 2 stekkers van meneer gedemonteerd en dat waren net 2 stekkers van zn ipad. Hij was er op tijd bij, zodat de stekkers niet helemaal naar binnen gingen, maar de stekkers deden het niet meer.
Net nadat ze was ontsnapt hebben we de beneden kattenbak al iets verplaatst, zodat deze iets rustiger staat. Afgelopen week heb ik weer een nieuwe feliway opgehangen en ik zit er aan te denken om er ook 1 voor boven te nemen.