Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
Bedankt voor de duimen. Hij heeft 1,5 kuiken gegeten.
Als het lukt om zo lang nog te wachten ga ik Jip zaterdagochtend zijn rust geven die hij verdiend. Mijn schoonzusje gaat met mij mee. Blegh weer tranen. Ik ben al drie weken aan het huilen.
Door Neally
Het is zo oneerlijk als je je kat op jonge leeftijd moet laten gaan, daar ben je heel verdrietig van.
Mijn kater van net vijf had een kwaadaardig gezwel in zijn mondje. Hij is al zolang dood, maar terwijl ik dit schrijf lopen de tranen
over mijn wang. Dat ging allemaal ook zo snel.  :'(
Ik begrijp je verdriet heel goed.
Door hannabelgje
Net wilde Jip zijn kuikentjes weer niet eten. Hij bleef wel zoeken naar eten. Konijn wilde hij niet, eend niet. Even toch maar in de houdgreep om hem wat caloriepasta te geven in zijn bek. Daarna wanhopig wat kattenbrokjes bij hem gegooid en die schooier heeft daar dus met smaak een klein handje van gegeten. Tsss lummel dat ie is. Ik ben blij dat er iets in zit weer.
Door Kaela
hannabelgje schreef: Bedankt voor de duimen. Hij heeft 1,5 kuiken gegeten.
Als het lukt om zo lang nog te wachten ga ik Jip zaterdagochtend zijn rust geven die hij verdiend. Mijn schoonzusje gaat met mij mee. Blegh weer tranen. Ik ben al drie weken aan het huilen. Afbeelding
:'( :'(  :bigarmhug: Het is echt heel ruk  :'(
Door hannabelgje
Gisteren had hij een goede dag en zijn executie is uitgesteld. Hij heeft zelfs Wasabi zijn eten gestolen. Hij een nu veel brokjes en ook weer vlees en blikjes. We kijken het nog even aan hier.
Door Neally
Oh, Jip kom op. Lekker pikken bij je grote vriend.  :P
Wat fijn om te lezen Hanna!  :-*

Schaduwen op foto's kunnen gelukkig ook andere dingen zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door