Moderators: koekje, pearlsofpassion
Fenixjuh schreef:Fijn dat Moeke zich, al dan niet met eetlustopwekker, beter voeltDank je! Moeke was vanavond de hort op, vertelde Herr Antje. Thuis eet ze bijna niets, dus ik hoop dat ze haar uitstapjes benut om het voer van de buurkatten weg te snaaien.Jij veel sterkte!!
frodo quin schreef:Hm, hopelijk eet ze dan inderdaad elders. Krijgt ze nu iets van medicatie?
frodo quin schreef:Misschien is het wel tijd om nog eens te spoelen.Ik ga vanmiddag even met haar naar de da inderdaad. Ben gisteravond pas teruggekeerd in NL, en ze is behoorlijk afgevallen. Er moet in ieder geval een eetlustopwekker in, en dan laat ik haar meteen even weer spoelen en verder nakijken.
frodo quin schreef:Ik duim dat het snel weer beter gaat.
frodo quin schreef:850 gram is idd veel. Hopelijk knapt ze terug weer goed op. Was het ook drie weken geleden dat ze gespoeld is?Ja, dat was de laatste keer toen. De eetlustopwekker doet zijn werk in ieder geval. Brokjes, kuiken, gemalen konijn, het vloog er allemaal in vanavond!
frodo quin schreef:Super nieuwsJa hoor, zeker. Het ging de laatste keer alleen zo goed met 'r dat de da het niet meer nodig vond wekelijks te spoelen. Ik moest het zelf even in de gaten houden en komen wanneer me dat een goed idee leek. Als ik vorige week thuis was geweest, was ik ook veel eerder teruggegaan naar de da. Maar als ze met wekelijks spoelen nog een tijdje mee kan, dan doen we dat gewoon.![]()
Is het doenbaar om haar vaker te laten spoelen?