Moderators: koekje, pearlsofpassion
spreeuwtje schreef: Goh... Waar zit die dame waar je geweest bent? T zou bij boris ook meer duidelijkheid geven. Alleen de kosten zal een probleem kunnen geven.In Dodewaard zit ze, bij Atjo Westerhuis in de kliniek. Maar als je naar een aardige da gaat en je zegt wat je gemeten wilt hebben, weet je uiteindelijk hetzelfde, denk ik!
spreeuwtje schreef: boris heeft vandaag alweer 2x gespuugd..goh ja??ondanks de metroclopramide (die ik net aan t afbouwen was) en de prednison (die ik ook aan t afbouwen was.. )
nog maar net in t begin zeg maar.. vandaag mocht hij geen pred..
hij gaat nu om de dag krijgen..
hij is niet misselijk zoals normaal.. maar spuugd gewoon zijn eten uit.. even aankijken maar weer..
maar ik merk dat ik er een beetje moe van wordt..
ik heb t even genoteerd en ga morgen even bellen om te vragen wat er nu wel en niet gemeten is..
ik ga zaterdag ook in schoorl even kijken of ik haaksbarf geit kan kopen daar..
toch eens zien of dat gaat helpen.. volgens de d.a. was er een kat met hetzelfde beeld dat het goed deed op geit en eend..
yuki12 schreef: goh ja??ik moet wel rekening houden met de portmonnee van jeroen he..
Boris ook, denk ik
Omdat ik (en Samos natuurlijk ook) er ook moe van werd, wilde ik gewoon echt een gedegen stappenplan, zodat we maar 1 keer goed door die mallemolen hoeven. Ik zag t lijk al drijven en mijzelf met Saam tig keer terug moeten naar de da, omdat alle probeersels niet succesvol zouden zijn.
Ik wil geen probeersels!! Ik wil een diagnose en daarop gericht behandelen!
Heb wel t idee dat we die weg nu bewandelen en dat is zeer prettig!
Ik kan het je aanbevelen!
Knuffel voor Boris, ook van Saampje![]()
dancingdaydream schreef: Hoe gaat het met Saampje?