Ja kweenie..
Aan de ene kant ben ik het met danielle eens en zou ik zeggen: keer m binnenstebuiten, misschien komt er wat uit, misschien ook niet. Heeft ie een vitamine tekort? Heeft ie iets lulligs als een goedaardig gezwel achter in zn bekkie waardoor hij slecht kan eten en ademen? Is het toch een longprobleem? Er zijn zoveel mogelijkheden. Ik snap spreeuw ook wel dat ze niet al haar zuur verdiende spaarcentjes in snoopy kan stoppen..Soms is het er simpelweg niet..een kat "een dagje bij de dierenarts laten en er onderzoeken op los laten" kost honderden euro's..
En ja, je moet je verantwoordelijkheden nemen, dus hoort een financieel plaatje er ook bij, maar ja wat er nie is da is er nie...

bovendien is het de kat van Jeroen

Aan de andere kant vind ik 12 dagen dwangvoederen veel! Ook al zou een kat vermagerd zijn, met 12 dagen voer in je bekkie gepropt krijgen moet je echt wel opknappen!!!!
Hij is natuurlijk al best op leeftijd..Het zou maar zo kunnen zijn dat hij het welletjes vind en zichzelf langzaam uitmergelt..Zn laatste energie..
Daar zijn katten ook heel goed in..
Maar goed, er zijn inmiddels al zoveel pagina's verder geschreven..zou je misschien eens kort samengevat kunnen opschrijven wanneer het begon en wat je er tot nu toe aan hebt gesleuteld? dus inclusief da bezoekjes (en wat daar is gedaan) de medicijnen en het voer wat er in is gegaan?
Hebben we met zn allen een beetje een overzicht?
En nogmaals:

laat je nie gek makeuh!!!!