Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door YaYa
Zodra je ze iets nieuws geeft, vreten ze in het begin de oren van je hoofd af. Daarna stabiliseert het zich en kom je op een normale hoeveelheid uit. Ik denk dat als ze helemaal uitgegroeid is, ze zo rond de 4 - 4,5 kg zal eindigen. En dat is toch een mooi gewicht.
Door verwonderd
nou, de Bandit wild, POEH leek ze te denken, geef mij mijn kartonnen Prins maar! Sjonge jonge jonge...de dame. Hmmm. Er staat nu nog wat in de koelkast aan Bandit. Oh oh. Ik denk dat ik zo direkt iets daarvan door haar Prins meng. Heb ook Carnibest diabetes aangeschaft. Kuikentje ligt ook al te ontdooien. Hmm nu ik dat allemaal zo opnoem hihihi ik ben wederom iets te enthousiast aan de gang gegaan.

Nu ja, kuikentje anders maar...hmm tja, morgenochtend? heb het vanmiddag in de koelkast gelegd. Hmmm. Hmmm. Peins peins. :)

en ja Yaya, nu je zegt: ze heeft idd nog 2 jaar de tijd om uit te groeien naar haar volwassenheid! Dat is waar ja! Ik denk voor haar formaatje dat ze met wisselend 3,7 kg/3,8 kg heel prima op gewicht zit!
Door YaYa
Die lust ze dus. Jouw eerste kuikenervaring is beter dan die van mij. Want hier speelden ze er eerst alleen maar mee of aten ze maar de helft op en kon ik de rest opruimen.
Gelukkig vindt ik er nu helemaal niks meer van terug.
Door verwonderd
<grinnik> Hier liggen nog wel 2 pootjes mij aan te staren...maar die  kan ik nog wel weghalen. Poes ligt zeer tevreden te slapen en heeft mijn hand dankbaar gewassen nadat ze zelf weer witte pootjes ipv bebloede pootjes had, haar vachtje had gefatsoeneerd...spinnen, kopjes geven, knipperen met oogjes...ach wat is ze blij en tevreden...het lieve ding! Ben zo blij dat ik haar blij heb kunnen maken! Want daarom is ze hier bij ons komen wonen: om haar een fijn gezond leven te bezorgen. Ik vind het al triest zat dat ze geen speelkameraadje heeft. Daarom doe ik verstoppertje met haar, rent mijn dochter achter haar aan (nee ze is dan niet bang hoor! hoe meer geren en gedoe hoe beter!) en gooi ik me een versuffing aan propjes, trappelt en bijt ze in mijn door sokken beschermde handen enz enz...
Door maddoc
leuk dat ze het zo goed doet en het zich allemaal zo laat smaken, dat kuikentje ging er met zeer veel smaak in zo te zien ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door