Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tieneke
Mevroi Kruim schreef: Dank dames  :-* ik zit me hier op te vreten en van de zenuwen maar huis te houden  :o zometeen maar ff hondjes uit.
Je weet dus nog niets  :-\ sterkte met wachten  :-*
Door Mevroi Kruim
tieneke schreef: Je weet dus nog niets  :-\ sterkte met wachten  :-*

Nee, ze zouden haar er ergens tussen stoppen in het operatie-schema dus wanneer was niet duidelijk vanochtend. Arme frummel  :-\
Door tieneke
Mevroi Kruim schreef:
Nee, ze zouden haar er ergens tussen stoppen in het operatie-schema dus wanneer was niet duidelijk vanochtend. Arme frummel  :-\
Waardeloos zeg....in ieder geval is ze in veilige handen  ;)
Door koekje
Ik denk dat je wel even kan bellen. Of ze al zijn begonnen, hoe het met haar gaat, of ze meer kunnen aangeven qua tijdsduur, etc.
Door Anthraciet
Ik zou ook even bellen om in ieder geval te informeren of ze uberhaupt vandaag wel tussendoor kan. Dan weet je misschien iets....

De duimen gaan hier op volle toeren voor het meissie! :bigarmhug:
Door Mevroi Kruim
Madam is thuis *fjieuw* minus de UFO, die is separaat bijgeleverd  :D
De buik is open geweest maar de darm hoefde niet, de UFO zat al in de dikke darm voorbij de blinde darm en de da kon voelen dat de randen niet scherp waren dus hij heeft het ding voorzichtig naar de uitgang gedirigeerd. En we weten nog steeds niet wat het is, het lijkt nog het meest op een afdekdopje van een of ander drukker-achtig ding. Volgens mij heeft Logi weer iets gedemonteerd en heeft Miepje dat dingetje vervolgens opgevroten, om onduidelijke redenen.
Ik bedenk nu ineens wat het wsch is: de sluiting van mijn portemonnee, door meneer Logi uit elkaar gehaald  >:( >:( >:(

Met Starri gaat het goed: ze is duidelijk zeer opgelucht, spraakzaam en snorderig, ze oogt nu helemaal niet meer ziek, terwijl die rits in de buik toch wel gevoelig moet zijn. Vanavond mag ze iets fijngemalens eten en dan zou het nu snel beter moeten gaan.

Jeetje, wat ben ik opgelucht!
Door EllenL
Kan ik me voorstellen! Fijn dat de darm niet open hoefde, scheelt toch weer! En nu maar tegen de 2 muiters zeggen dat ze gezondere manieren moeten vinden om samen te spannen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door