Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ieniemienie
Ik hoop eigenlijk dat het dat is, dergelijke klachten kunnen in een klein hoekje als deze zitten en dan is het ook meteen klaar. Nee ik zou het ook niet zelf doen, als ik het bij mijn katten zelf zou moeten doen kan ik de verbanddoos wel klaar zetten  :)
Door TMG1961
Terug van DA, de anaalklieren zijn leeggedrukt, zat niet echt veel in. Ze is nagekeken of ze vlooien had en ze heeft er. Toch maar ontvlooid met advantix.

Ze was zelfs een 300 gram aangekomen en weegt momenteel 4,7kg..mooi gewicht voor haar 17 jaar.  Nog stripje fortekor 5mg meegenomen voor de niertjes.
Door Mevroi Kruim
Dan komen die korstjes wsch van de vlooien. Wijlens Sjors vrat zichzelf ook elke zomer helemaal kaal van de jeuk, en dan hoefde 'ie echt maar 1x een vlo te hebben die je daarna natuurlijk nooit meer terug kon vinden. Hier ging dus elke zomer een aardige Botlek op de beessies en nog was het niet afdoende. Wat hielp was barf gaan voeren, toen was het na 2 jaar echt helemaal over met de jeuk terwijl ik nauwelijks nog anti-vlo smeerde.
Door TMG1961
Ik probeer haar aan de kvv te krijgen maar ze is nog altijd van mening dat ik haar wil vergiftigen  :-\
Soms neemt ze een paar hapjes maar echt overtuigd is ze dan niet
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door