Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
Daar was ik ook achter inmiddels, daarom wil ik ook geen amputatie, in mijn opinie haalt dat niks uit, je verhuist het probleem alleen maar.
De da is totaal op die poot gefocust terwijl er nog veel meer speelt, als met het afhakken van die poot nou alle problemen opgelost zouden zijn...
Ik zag gister ook een smetplekje op zijn andere achterpoot en op zijn voorhoofd begint het ook weer te ontvlammen...en dat is wat lastiger amputeren ;)
Ik ga de weg die ik nu ingeslagen ben maar volgen en hopen dat dat meer effect gaat hebben, dan alle reguliere behandelingen tot nu toe.
Door Martine-Tom
Hij ziet er nu wel heel sneu uit, achterpootjes kaal en rood, beide achtervoetjes kaal en rood, voorhoofd pukkelig en rood, oksels voorpoten rood...
Ik hou het maar op ontgiften door alle homeopathie. Maar ik hoop wel dat het snel overgaat....
Door Martine-Tom
Om 5 uur ga ik naar de vervangend da, Joris is zover achteruit gegaan in de laatste 2 dagen dat ik het niet meer aan kan zien...
Hij loopt als hij buiten loopt te janken omdat hij niet meer lijkt te weten waar hij woont, zijn achterpoten zijn zo ontstoken dat ze continu lopen te pussen, zijn lip idem, zijn tenen zullen we het helemaal maar niet over hebben.
Ik kwam hem net buiten tegen en nam hem mee naar binnen waar hij gegeten heeft, en nu zit hij in het gordijn wezenloos voor zich uit te staren...

Ik weet het niet meer, ik hoop dat de vervangend da de ernst inziet en Joris uit zijn lijden verlossen wil...
DIt is echt geen katwaardig bestaan meer :'(
Dit word de 3e da die zijn hoofd erover mag buigen. Voorgaande jaren kreeg Joris prednison en cortico's, prednison sloeg niet aan en cortico's mag hij niet ivm zijn pancreatitis.
Hij heeft 3 soorten ab gehad, geen van allen sloegen aan, hij heeft nog 2 injecties gehad die ook niks deden, hij heeft een tandsteenoperatie gehad die niet geholpen heeft, ik heb er allerlei badjes, zalfjes, compressen enz tegenaangegooid en ook dat heeft geen enkel verschil gemaakt...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door